pondelok 1. júna 2015

|Ziaja BB Krém Recenzia|

Krásny začiatok týždňa prajem,
mali ste pekný víkend? Po týždni plnom dažďa a vetra to bolo celkom príjemná zmena a je vidieť, že leto sa nezadržateľne blíži. S letom u mňa prichádza omnoho menšia potreba používania make upov. Siaham radšej po niečom ľahšom, čo na pleti takmer nie je vidieť a s čím sa cítim tak nejak voľnejšie. V prípade lepších dní si trúfnem ísť von aj bare face, no to sa stáva málokedy. BB krémy sú jednou z najlepších alternatív klasických make upov, ktoré vám zjednotia tón pleti, dodajú jej trochu života a zároveň nepôsobia ťažkopádne. Keď som zistila, že Ziaja má vo svojej ponuke aj tento typ produktov, bola som pochopiteľne zvedavá a tak som sa rozhodla jeden vyskúšať.


K dispozícii sú dva druhy a to na mastnú a zmiešanú pleť a potom na suchú, normálnu a citlivú pleť. Každý z týchto dvoch variánt má ešte dva samostatné odtiene a to prirodzený odtieň a opálený odtieň.
Keďže sa mi už pri vyskúšaní na ruku v predajni zdal opálený odtieň príliš tmavý, zvolila som si nakoniec prirodzený na mastnú a zmiešanú pleť.


Popis uvádza, že tento BB krém je jemný ako pena, účinný ako sérum a efektívny ako korektor.
Obsahuje ochranný faktor SPF 15 a funguje ako korekcia nedokonalostí pleti, zlepšenia vzhľadu, účinne nahrádza tekutinu a zjednocuje sfarbenie pleti.
Okrem zjednotenia teda sľubuje aj hydratáciu, regeneráciu a ochranu pleti.
Základné zložky krému tvoria kyselina hyalurónová, kyselina oleanalová, kakaové maslo, vitamíny E a C, provitamín B5 a UV-A a B filtre.


BB krém sa nachádza v plastovej tube, z ktorej ho stačí vytlačiť a má stredne hustú konzistenciu, čo znamená, že po vytlačení vám po ruke nestečie, no rozotiera sa veľmi ľahúčko. Okamžite po otvorení ma upútala svieža ovocná vôňa, ktorá nemusí byť každému príjemná, no mne sa neskutočne páči a nevadí mi. Aplikácia je najlepšia rukami, pretože pri nanášaní štetcom môže trochu pruhovatieť. Pruhovanosť sa však po riadnom vstrebaní stráca a na pleti tak ostane len krásny opálený finiš.


Na produkte však vidím dva hlavné nedostatky, ktoré sú podľa mňa dosť podstatné. V prvom rade ide o krytie, ktoré je veľmi slabé, povedala by som až minimálne a tak ak máte veľa nedokonalostí, akými sú vyrážky, tmavé fľaky, kruhy a podobne, tento krém vám ich určite nezakryje. Chápem, že cieľom BB krémov je hlavne zjednotenie pleti, no na trhu je veľa aj takých, ktoré poskytujú celkom dobrú kryciu schopnosť.
Ďalším nedostatkom je odtieň, ktorý je na môj vkus príliš tmavý a to som si vybrala ten svetlejší. Viem si predstaviť, že na opálenej letnej pokožke, na ktorej nedokonalosti až tak nevidieť, môže byť krém naozaj super, pretože poskytuje jemné tónovanie. Avšak v zime by som si jeho používanie predstaviť nevedela, pretože by som si pripadala ako kokos na snehu.


Keďže mi bolo ľúto produkt nepoužívať, už len kvôli tej jeho krásnej ovocnej vôni a jemnej textúre, rozhodla som sa pre jeden malý experiment. Zmiešala som ho svojim obľúbeným True Match make up-om, ktorý je v tomto období na mňa už trochu ťažký a vadí mi, že je na pleti vidieť jeho zmatňujúci efekt. Na počudovanie tak vzniklo fantastické kombo. True Match dodá pleti perfektné krytie, pleť krásne zmatňuje a BBčko Ziaja jej zároveň dodá svieži, prirodzenejší a šťavnatejší vzhľad. Okrem toho je odtieň True Match, ktorý doma mám, v tomto období na mňa aj trochu svetlí, takže zmiešaním so Ziaja BB krémom vznikne dokonalá súhra. Na pleti vydrží BBčko v tejto kombinácii celý deň.


Suma sumárum, BBčko samo o sebe u mňa nepochodilo. Je príliš tmavé a absolútne nekryje. Krytie je u mňa veľmi dôležité, pretože mám na pleti veľa červených fľakov a iných neodkonalostí, ktoré potrebujem prekryť aspoň trochu. Ak však máte doma make up, ktorý chcete trochu odľahčiť, dodať mu trochu viac farby a šťavnatostí, na zmiešanie je úplne ideálny a v tejto forme som si BBčko veľmi obľúbila a používam ho takto momentálne každý deň.
Ak vás produkt zaujal, môžete ho zakúpiť v predajni Optima Košice alebo na stránke dobrá kozmetika, kde nájdete aj ďalšie varianty.

A čo vy a BBčka? Používate? Ktorý je váš obľúbený?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára