streda 22. júla 2015

|Maybelline Super Stay 7days GelNail Color|

Ako už iste viete, mám veľmi rada výrazné farby lakov na nechty. Nič sa nevyrovná krásnej červenej alebo tmavej vínovej, či žiarivej fuchsiovej. No raz za čas mám náladu na prirodzené, nenalakované nechty, ktoré však nie vždy vyzerajú v dobrej kondícii a tak im treba niekedy dopomôcť. K tomu som nedávno objavila skvelý lak, určený na francúzsku manikúru, s ktorým moje nechty vyzerajú lesklo, zdravo, no zároveň veľmi prirodzene a hodia sa tak ku všetkému.


Ide o lak Maybelline SuperStay 7days GelNail Color, o ktorom som už v krásnom odtieni baby blue písala v tomto článku. Tentoraz som však siahla po niečom neutrálnejšom. Tieto laky sú jedny z najlepších, aké u nás v drogérii zoženiete. V mojom prípade výdrž nie je 7 dní, ako to uvádza výrobca, ale takých 4-5, no počula som už aj o ľuďoch, u ktorých vydrží naozaj dlho. 


Laky z tejto rady sa vyznačujú širokým štetcom, s ktorým sa lakuje jednoducho a rýchlo. Formula lakov je taktiež skvelá, nijako nepruhujú a rýchlo zaschýnajú.
Odtieň 76 s názvom French Manicure, je prekrásna telovková farbička, s ktorou nechty majú vyzerať veľmi prirodzene a upravene, čomu tak aj je. Výsledný finiš je krásny lesklý a má vzhľad gélových nechtov.
Jediné, čo mu musím vytknúť je to, že musíte dávať pozor, aby ste ho nanášali v tenkých vrstvách, v opačnom prípade sa vám po jeden až dvoch dňoch začne olupovať. Ale tou správnou aplikáciou dokážete jeho výdrž predĺžiť.



A čo vy a tieto laky od Maybelline?
Poznáte? Používate?
Máte tip na nejaký ďalší skvelý odtieň?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára