pondelok 20. júla 2015

|the Balm Bahama Mama Bronzer Review|

Krásny a slnečný začiatok týždňa vám prajem,
je tu čas na ďalšiu recenziu a myslím si, že táto by  mohla potešiť viacerých z vás. Značka theBalm sa v poslednej dobe teší veľkej obľube a hoci som zatiaľ vyskúšala len pár vecí, s tým, čo som skúsila som naozaj spokojná a chápem ten humbuk okolo. Produkty tejto značky sú naozaj veľmi kvalitné, nehovoriac o ich veľmi kreatívnom a atraktívnom vzhľade. Ja osobne si veľmi potrpím na to, keď niečo dobre vyzerá a priznám sa, že často si veci aj preto kúpim a nie vždy sa mi to vyplatí. Tentoraz som však vedľa nešliapla, ale možno aj preto, že som si spravila menší prieskum na nete. Ešte pred rokom o takom čase by ste v mojej zbierke našli len dva bronzre, ktoré boli hrozne lacné a ktoré som vôbec nepoužívala, lebo prášili, boli oranžové a vyzerala som akoby som na seba vysypala fľaštičku glitrov. Proste hrôza. Aj preto som lásku k týmto produktom nejako nenachádzala, no potom sa všetko zmenilo, keď som zainvestovala do niečoho kvalitnejšieho. A dnes vám chcem predstaviť môj v poradí už druhý úlovok, ktorý si neviem vynachváliť a bez ktorého sa už z domu pomaly ani nepohnem.


Púder Bahama Mama ako vidíte na obrázku, sa nachádza v nádhernom retro obale. Je síce papierový, no má dosť pevné prevedenie a verím, že tak ľahko sa nezničí. Je hrozne praktický, pretože je super tenký a vyzerá ako roztomilý malý zápisníček. Okrem toho, že vám v kabelke nezaberie veľa miesta, je jeho praktickosť zdvojnásobená tým, že vo svojom vnútri okrem samotného produktu ukrýva aj zrkadielko, čo sa vždy hodí.


Bronzer má veľmi peknú hnedú farbu, nemá v sebe žiaden oranžový podtón a vyzerá veľmi prirodzene. Ako už názov vypovedá, skutočne s ním budete vyzerať akoby ste sa práve opálili niekde na Bahamským ostrovoch. Takmer vôbec nepráši a ľahko sa rozotiera. Avšak pozor, viem si predstaviť, že pre úplné bledule môže byť trochu prisilný, pretože aj mňa hneď na prvý krát trochu prekvapil a vydesil. Spočiatku som si nemyslela, že budeme kamaráti, no po vychytaní techniky som rada, že som sa nemohla viac mýliť. Niekedy sa fakt neoplatí unáhliť s recenziou a radšej budem produkt testovať dlhšie, než o ňom napíšem niečo, čo neskôr oľutujem.


Púder je matný, takže sa nemusíte báť neprirodzeného lesku, či trblietok. Okrem toho je tento produkt aj v celku multifunkčný, pretože sa skvelo hodí na tieňovanie záhybov oka a má na to tú dobrú, krásnu teplú farbu, ktorá dodá každému líčeniu ten pravý šmrnc.
Za 7.08g produktu zaplatíte okolo 14€ (kúpite napr. tu alebo tu).


Ako správny vedec musím vždy z každého experimentu vyvodiť nejaký záver. A aký je teda celkový záver tohto experimentu? Produkt hodnotím veľmi pozitívne. Má krásnu farbu, vydrží na pleti celý deň, má krásny matný finiš, dá sa použiť aj ako tieň na oči a podľa mňa nie je ani tak hrozne drahý a ak vychytáte akciu, dá sa kúpiť aj lacnejšie.
Jediné, čo by som mu trochu vytkla je to, že môže byť trochu tmavý pre svetlejšie typy a ani ja si ho asi netrúfnem veľmi používať v zime, no inak nemá chybičku.
Ak chcete veľmi pekný bronzer, ktorý bude mať prirodzený finiš a s ktorým nebudete vyzerať ako mrkva, či diskoguľa, vrelo vám odporúčam investovať do tejto bahamskej krásky, ktorá si získala moje srdce.

A čo vy a bronzere?
Aký je váš top?
Máte doma tento?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára