streda 26. augusta 2015

|Balea Roll-On Olej na pery|

Krásnu stredu prajem zlatíčka,
a je to tu. Dnes poobede ma čakajú snáď posledné štátnice v živote. Tak držte palce, nech to všetko dobre dopadne a nech to už mám za sebou. 
Zaregistrovali ste na FB dmka, novinku v podobe oleja na pery? Mňa osobne táto vecička moc na prvý pohľad nezaujala, no po tom, ako mi tento balzam požičala na vyskúšanie kamarátka, zamilovala som si ho a okamžite som bežala do najbližšej predajne. A dnes si o ňom niečo bližšie povieme.


Tento balzamik má super praktické balenie, vďaka ktorému môžete produkt postaviť a nezaberá tak veľa miesta. Okrem toho je malinký a hodí sa do každej kabelky. Súčasťou je guľôčkový aplikátor, vďaka ktorému by mala byť manipulácia jednoduchšia a pohodlnejšia, i keď sa niekedy zdá, že sa zasekáva. Olej nie je ani tak olejom, ako skôr leskoidná, hutnejšia tekutina, ktorá cez guličku nie a nie výjsť v takom množstve, ako by ste možno očakávali. No na druhej strane, nanesiete produktu len primerané množstvo a nemáte pery potom celé ulepené, takže časom som túto guličku vlastne celkom ocenila. No počula som na neho všelijaké rozporuplné názory.


Zloženie: triisostearoyl polyglyceryl - 3 dimer dilinoleate, diisostearyl dimer dilinoleate, parfum, menthyl lactate, tocopherol

Obsah: 10ml


Olej, ako som už vravela nie je ani olejom. Teda aspoň nie takým, akoby ste očakávali. Keďže obsahuje kokos, má veľmi príjemnú kokosovú vôňu, ktorá vonia podľa mňa na zjedenie. Mám rada, ak produkty pekne voňajú a potom máte chuť sa nimi natierať od rána do večera. Ne perách zanecháva veľmi jemný lesk a tie vďaka nemu vyzerajú šťavnato a zdravo. Ak teda nepotrebujete nič výrazné, žiadnu farbu, len dodať perám trochu života, tento produkt je na to ako stvorený.


V konečnom dôsledku by som povedala, že to nie je určite žiaden zázrak a v drogérii nájdete kopec ďalších produktov ktoré vám spravia podobnú službu, no ja osobne ako maniak na balzamy na pery som si ho vcelku obľúbila a to je už čo povedať. Je to určite o preferenciách, čo vlastne hľadáte a aké sú vaše požiadavky, ale myslím si, že väčšina z vás by tento produkt ocenila. Má krásnu vôňu, praktické balenie, nízku cenu (okolo dvoch éčiek) a hydratuje celkom v pohode, takže si myslím, že nie je o čom. Osobne ho mám radšej ako trebárs Babylips alebo EOS,

Aké sú vaše skúsenosti s týmto balzamom?
Aké preferencie máte na balzamy vo všeobecnosti?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára