pondelok 24. augusta 2015

|Rimmel Nude Collection|

Ako už iste viete, Kate Moss spolupracuje s Rimmelom už nejaký ten čas a pred zhruba štyrmi rokmi prišla táto značka na trh s kolekciou rúžov a lakov na nechty s názvom "Kate". Odvtedy vydala ďalšiu matnú kolekciu a nedávno značka ohlásila vydanie novej "nude" kolekcie, ktorá uzrela svetlo sveta len nedávno. Rúže sú charakteristické jemným broskyňovo-ružovým šatom, ktorý pôsobí veľmi jemne a dievčensky.
Keď som o kolekcii prvý krát počula, bola som nadšená a nemohla som sa dočkať, pretože na neutrálnych produktoch v poslednej dobe dosť ulietavam. No a dnes si ukážeme, aké produkty som si z tejto novej kolekcie zaobstarala a čo si teda o nich myslím.
Tak sa teda vrhnime rovno na to!


V našich drogériách, ako som už spomínala v jednom z minulých príspevkov, nájdete o niečo menší výber produktov tejto kolekcie. Rúžov je ešte pomerne dosť, no laky ma trochu sklamali, pretože som našla len tri odtiene. Rúže sa mi už na prvý pohľad zdali dosť svetlé a po vyskúšaní na ruku boli ešte asi o odtieň svetlejšie, čo ma trochu sklamalo, pretože mám radšej sýtejšie farby než také tie mŕtvolné. Najviac ma zaujali dva odtiene, č.42 a č.45, ktoré mi prišli ako najrozumnejšia voľba pre mňa, i keď č.42 vyzeralo na ruke tak dosť na hrane. Keďže mám doma veľa podobných odtieňov k číslu 45, rozhodla som sa zariskovať a skúsiť to so 42kou.


Doma po riadnom vyskúšaní sa mi rúž zdal aj tak dosť svetlý, no so správnym make-upom vyzerá veľmi dobre. Len nie som zvyknutá až na také tie svetlejšie druhy rúžov, ale to sa časom poddá.


Čo sa konzistencie týka tak "kejtky" sú celkovo skvelé rúže, majú úžasnú pigmentáciu, sú ako masielko a pery vôbec nevysušujú, i keď trochu zachádzajú do suchších miest, keď sú pery popraskané. Podobne je to aj s touto novou kolekciou. Rúže sú konzistenčne rovnaké ako čierna verzia rúžov a voňajú tiež veľmi podobne. Výdrž je klasická, nič svetoborné, nečakajte, že vám na perách vydržia celý deň. No pri ich cene som aj tak spokojná a patria k jedným z mojich najobľúbenejších drogérkových rúžov. Tento nový odtieň nosím vždy pre každý prípad so sebou v kabelke a zistila som, že po ňom siaham naozaj často, začo som rada.



Na fotke nevyzerá až tak svetlo, no v skutočnosti sa aspoň mne zdá, že je na mňa trochu prisvetlý. Ak by som teda mala ohodnotiť celkovo túto novú kolekciu rúžov, povedala by som, že som v celku spokojná. Brala by som možno viac tmavšie ladené odtiene, no aj tu som si našla to svoje a odtieň 42 má naozaj krásnu neutrálnu farbičku, takzvane "moje pery, len o kúsok lepšie". 


Čo sa lakov týka, tak tie sa vydarili na jedničku. Mám strašnú slabosť na takéto hnedasté laky a momentálne im veľmi holdujem, takže ma nemohli ani viac potešiť. Jeden nude lak už z rady Rimmel Salon Pro mám (recenzia tu) a to ešte z minulého roka z internetu, no v našich obchodoch ho nekúpite a tak som rada, že sa konečne dostalo na náš trh aj niečo z tejto farebnej škály.
Laky ako vždy perfektne kryjú už v prvej vrstve, krásne rýchlo schnú a držia ako pribité. Lakovanie je jednoduché vďaka širokému štetcu, ktorým pretriete takmer celý necht na jeden šup.
Z troch dostupných odtieňov (u nás) som si vybrala ten s názvom Gentle Kiss, ktorý sa mi zdal najneutrálnejší a že by mohol vyzerať ako moja pokožka a absolútne som sa nemýlila.
Je to tak nádherná farba, s ktorou nechty vyzerajú zdravo, sofistikovane, neuveriteľne žensky a hodia sa ku všetkému, takže nemusíte rozmýšľať, že ooo mám fialové nechty, tak čo k tomu obliecť.

Tak čo vy na to?
Ako sa vám kolekcia pozdáva?
Mali ste možnosť vyskúšať niečo z tejto novej kolekcie?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára