utorok 22. septembra 2015

|Changes|

Ahojte zlatíčka,
dnes som tu tak trochu neohlásene a v krátkosti. Ako ste si už iste všimli, blog prešiel v posledných pár dňoch menšími zmenami. Starý vzhľad ma už tak nejak prestával baviť, avšak to nebol jediný dôvod, prečo k tejto zmene došlo. Viete, že nie som žiadna extra "pisateľka", ktorá by si na blogu vylievala srdce, ani nič podobné. Takýchto blogerov osobne veľmi obdivujem a tlieskam im, že dokážu, aby aj tá nejbanálnejšia vec znela ako čistá poézia. Svoje pocity nezvyknem často rozoberať a ak tak len veľmi stroho, takže mám trochu problém, ako by som toto celé oddôvodnila, pretože vyjadrenie "chcelo to zmenu" mi príde hrozne neosobné. Za posledný rok som na sebe zaznamenala zopár zmien, a to nie len v štýle obliekania, či v tom, akú hudbu rada počúvam. Ide o celkovú zmenu, týkajúcu sa mojej osobnosti, všetkého, čo sa okolo mňa deje a čo ma vyformovalo do podoby v akej som dnes. Preto som si povedala, že by bolo dobré, ak by aj blog prešiel nejakými tými zmenami, pretože aj on je odrazom môjho ja a nebyť mňa, tak by vlastne ani neexistoval a vy by ste nemali každý týždeň čo čítať. Často krát sa na internete stretávam s názorom, že blogerky príliš často menia vzhľad blogu a že príliš časté zmeny sú len na škodu, no podľa mňa by to nemala byť úplne najhoršia vec. Ak ho teda nemeníte každé dva týždne, v tom prípade to chápem. No v opačnom prípade si myslím, že je dobré, ak ho bloger či blogerka z času na čas pozmení na svoj obraz, pretože blog je akýmsi momentálnym rozpoložením v akom sa dotyčná osoba práve nachádza. A to moje rozpoloženie odráža chuť po niečom novom a to, že som konečne pripravená na ďalšiu etapu v mojom živote. Zmena blogu bola pre mňa obrovskou zábavou. Všetky tie nastavenia, farby, fonty mi pomohli kreatívne vyjadriť samu seba a ja len dúfam, že sa vám táto zmena bude páčiť rovnako, ako mne a že si nový vzhľad užijete pri každom novom článku, ktorý vám v budúcnosti prinesiem.
Okrem toho som zredukovala aj počet kariet, ktorých mi prišlo zbytočne veľa. Momentálne som to zmenšila na šesť podstatných. Prvé tri bližšie rozoberať nebudem, v kategórii "beauty" sa nachádza všetko od recenzií na produkty až po líčenia, či nechty. Kategória "lifestyle" zahŕňa všetky random posty, fotky z výletov, tipy na hudbu a filmy, či DIY projektíky. No a posledná kategória "regular" obsahuje všetky pravidelné posty, ktoré sa na blogu objavujú počas každého mesiaca, ako favorites, empties alebo new in. Ďalej som pridala aj zopár nových tlačidiel k sociálnym sietiam. Prvým je twitter, kde mám účet už dlhšie, no nepoužívam ho, pretože tak nejako neviem, čo s ním, ale rada by som to zmenila. Druhým je Tumblr, kde som sa pridala len relatívne nedávno, no vyzerá to ako miesto plné skvelých inšpirácii, tak prečo nie. Okrem týchto sietí ma nájdete aj klasicky na facebooku, instagrame, pintereste, bloglovine a GFCčku, takže aby vám už neunikol ani jeden môj nový článok, určite si ma pridajte.
Váš názor si veľmi cením a zaujíma ma, čo si o tomto celom myslíte vy, takže sa teším na všetky vaše komentáre ;)
Mám vás rada :*




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára