piatok 18. septembra 2015

|Cien nočný krém|

Zdravím zlatíčka,
asi vás prekvapil názov dnešného článku. Že môžete mať skvelý nočný krém a to len za 2 eurá? Že je to nemožné? Ale je to možné. Dnešná recenzia bude venovaná jednému naozaj dobrému krému, ktorý som objavila nedávno v Lidli. Niekoľko mesiacov dozadu na internete kolovalo video, v ktorom boli otestované krémy proti vráskam (možno ste to zaregistrovali aj vy), kde aj z pomedzi omnoho drahších krmov vyšiel najlepšie krém Cien z Lidlu. A tak som sa rozhodla, že jeden taký krém vyskúšam. Keďže mi zhodou okolností práve vtedy došiel nočný krém, vedela som, že výber bude ľahký. A ako to teda celé dopadlo? Čítajte ďalej ;)


V prvom rade musím pochváliť balenie, ktoré je mohutné, vyrobené pravdepodobne z keramiky alebo skla, čo je pri cene krému naozaj prekvapujúce. Každý krém je chránený alobalom a ešte pekne zabalený v krabičke na ktorej sú uvedené všetky potrebné informácie, ktoré by vás mohli zaujímať.


Zloženie som odfotila, takže ho celé rozpisovať nebudem, no spomeniem niektoré základné a dôležité zložky. Prvou je Q10, čo je koenzým, ktorý už dnes v krémoch nie je žiadnou novinkou. Táto prírodná látka ma nie len andioxidačné účinky, ale chráni bunky pred poškodením nepriaznivými vplyvmi. Ďalšou zložkou je kyselina hyaluronová, polysacharid, ktorý je dôležitý pre regeneráciu pokožkového tkaniva a vyhladzovaní vrások. V neposlednom rade sa v kréme nachádza aj vitamín E, ktorý taktiež chráni pokožku pred nepriaznivými vplyvmi a okrem toho ju zabezpečuje elasticitu pleti.


Krém je hutnejšej konzistencie (ale menej hustý, ako napríklad klasická Nivea), vonia veľmi štandardne. Pripomína mi trochu opaľovacie krémy. Vstrebáva sa okamžite, no na pleti zanechá vďaka svojej konzistencii mastnejší film, ktorý mne oosbne vôbec neprekáža, práve naopak. Cez deň mám rada krémy, ktoré sa vstrebú a pleť po nich nie je nijako mastná, čo uľahčuje aplikáciu make-upu. No na noc to nie je potrebné a preto uprednostňujem krémy ako je tento, ktoré pleť premastia, hydratujú a vyživujú. Ráno po prebudení je moja pleť vypnutá, svieža a akoby napitá vodou.


Musím povedať, že krém ma veľmi milo prekvapil. Nedávala som mu veľkú šancu, už len kvôli jeho cene, no naozaj netreba súdiť, kým človek nevyskúša. Moja pleť po ňom úplne baží. Keďže mi už dochádzal, nebrala som ho na dovolenku a hneď po dvoch dňoch, kedy som ho nepoužívala a zmenila som svoju rutinu, som sa okamžite vyhádzala a moja pleť bola akoby dehydrovaná a to aj napriek vyše trom litrom vody, ktoré som počas dňa vypila. Vďaka tomu so pochopila, že naozaj potrebuje niečo výživné a hutné, čo by ju cez noc vspružilo a zregenerovalo. A tento krémik to zjavne mojej pokožke dokáže poskytnúť.
Vrelo vám ho odporúčam vyskúšať a hlavne aj tým z vás, ktoré trpíte suchšou pleťou.

Tak čo vy na to?
Skúšali ste ho už?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára