streda 9. septembra 2015

|Eveline Nail Therapy Total Action Review|

Krásnu stredu želám,
dnes sa pozrieme na zúbok jednému produktu na nechty, ktorý ma úplne zachránil. Moje nechty boli pred časom v hroznom stave. Strašne sa štiepili a mala som pocit, že nech robím čo chcem, nelakujem ich, nechávam ich krátke, nepomáha proste nič. A potom som si spomenula na radu bývalej spolužiačky, ktorá mi odporúčala Eveline posilňujúcu starostlivosť. V obchode však mali strašne veľa druhov a tak som na to šla logicky. Kúpim to, čo sa predáva najviac.


V podstate ide o kúru, ktorá rieši niekoľko problémov naraz a to tenké, krehké, zničené, mäkké, rozdvojené, lámavé, matné nechty a nechty s nerovným povrchom. Jej špeciálna formula umožňuje prenikanie na nechtovú štruktúru, čím ju regeneruje. Poskytuje spevnenie nechtov a okrem toho stimuluje rast nechtovej platničky. Nechty sú potom pružnejšie, odolnejšie voči poškodeniu, popraskaniu, či dokonca štiepeniu.


Kúru je odporúčané aplikovať nasledovne:
Ide o 1% dňovú kúru. Každý deň je potrebné naniesť jednu vrstvu po dobu štyroch dní. Potom tieto vrstvy na piaty deň odlakovať a proces opakovať ďalšie štyri dni. Potom znova odlakovať a nalakovať už len dva dni.


A aký je teda záver? Musím povedať, že som ostala totálne prekvapená, ako skvele to funguje. V predaji je množstvo drahých lakových kúr a táto je lacná a ešte k tomu aj funkčná. Dlho som používala Sally Hansen, pri ktorej som však nikdy nepozorovala tak jednoznačné a fantastické účinky. Moje nechty sa vďaka Eveline prestali štiepiť, zosilneli a vyzerali naozaj zdravšie. kúra však nie je trvalá a po takých troch mesiacoch sa mi stav vrátil, keďže si nechty odlakuvávam a nalakuvávam dosť často. No konečne už viem, čo robiť v takom prípade a už nikdy nespanikárim. 
Za 12ml produktu zaplatíte od 3 do 4 eur (v závislosti od toho, kde kupujete). Videla som ich v 101 drogériách, no dajú sa zohnať aj v iných malých predajničkách a stánočkoch, len treba hľadať. Ja som ten svoj kupovala v Dargove (pre tých, ktorý sú z KE) na prízemí, kde ich predáva jedna pani vmini obchodíku s lakmi.

Mávate podobné problémy s nechtami?
Čo pomohlo vám?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára