streda 16. septembra 2015

|My Beach Essentials|

Zdravím zlatíčka,
tak ako ste sa mi tu mali? Čo máte nové? Ja som už po dovolenke a aj napriek tomu, že som ku koncu chytila nejakého bacila, veľmi som si ju užila a oddýchla som si. Internet som mala k dispozícii veľmi obmedzený, takže prispievanie nebolo nejako veľmi možné, teda ak som nechcela prísť o rozum. Ale vaše komenty som pravidelne čítavala a ďakujem vám za ne ;) 
Aj tento rok som si pre vás nachystala zopár zaujímavých fotiek, ktoré však rozdelím do niekoľkých samostatných častí, takže sa máte na čo tešiť. A ani pri vegetení na pláži som nezaháľala a nafotila som zopár príspevkov, takže sa máte na čo tešiť dvojnásobne. V dnešnom príspevku vám chcem ukázať moje plážové nevyhnutnosti, bez ktorých som si svoje slnenie nevedela predstaviť. 


Ani na pláži sa nezaobídem bez nejakej tej kozmetiky. Termálne vody som začala používať len pomerne nedávno, no okamžite som si ich zamilovala. Ich výhody určite ocení v 30 a viac stupňových pekotách každý. Aspoň ja teda určite. Milujem na nich, ako krásne vás osviežia a dodajú pleti okamžitú dávku hydratácie. Pri slnení, keď už máte pocit, že asi od horúčav odpadnete, je takáto vecička na nezaplatenie.
Túto mini od Avéne som našla v augustovom vydaní Elle a keďže som už ani nedúfala, že na dovolenku vôbec pôjdeme, bola pekne odložená a pripravená na ďalší rok, no nakoniec som ju predsa len vytiahla.


Ďalej sa určite nikdy nezaobídem bez balzamu na pery, pretože tie mám väčšinou vždy popraskané od mora, vetra a slnka. Zvyčajne so sebou nosím minimálne dva druhy, jeden tekutý a druhý tuhší. Balzamy používam v lete hrozne rada, pretože teplom sa krásne roztečú a aj ten najtuhší balzam je potom ako masielko. 


Pred slniečkom sa snažím chrániť aj svoje drahé vlásky a tak ich vždy pred slnením či kúpaním nastriekam ochranným sprejom Balea. Všimla som si, že keď ho použijem, tak sú moje vlasy menej vysušené a ľahšie sa pred umývaním rozčesávajú. Ak máte podobný problém, určite ho vyskúšajte. 
Od Balei mám rada aj ďalší produkt a to telový sprej s vôňou mäty a zeleného čaju,ktorý som kúpila ako limitku asi pred dvoma-troma rokmi a stále ho nie a nie spotrebovať. No dosť si ho aj šetrím, pretože je to fantastická vecička, ktorá vás krásne prevonia a osvieži. Škoda len, že ho už nevyrábajú. Mali by ho určite zaradiť do stálej ponuky.


Hydratácia je potrebná aj z vnútra a tak preto na pláž nikdy nejdem bez fľaše s vodou. Obyčajne ich vypijem asi 5 - 6, niekedy aj viac.
A vždy mám pri sebe aj niečo na hnusné bacily, ktoré sa na takýchto miestach šíria všade.


Nikdy neviem na pláži len tak vylehovať a preto keď sa nekúpem alebo nespím, tak vytiahnem niečo na čítanie alebo počúvam aspoň obľúbenú muziku. A aby mi náhodou nespieklo aj hlavu (verte, aj to sa mi už stalo), klobúk alebo šatka sú vždy vítanými spoločníkmi.


Slnečné okuliare v mojej výbave nesmú chýbať. Je to proste "must have item", ktorý poslúži nie len ako ochrana proti slnku, ale aj ako skvelý doplnok. Momentálne som si veľmi obľúbila rôzne zrkadlové typy okuliarov s farebnými sklami.


No ako na potvoru som sem zabudla zahrnú ešte niekoľko vecí. Plavky, ktoré som mala na sebe, takže som na nich zabudla z pochopiteľných dôvodov a opaľovák, ktorým sa natieram vždy v izbe, takže ma nenapadlo ho vziať so sebou. Ak sa idem potápať, tak so sebou beriem aj topánky do vody, šnorchel a potápačské okuliare. Samozrejmosťou je vždy aj nejaký ten uterák, či osuška a plážová taška do ktorej napchám všetky tieto potrebné vecičky.


A čo vy a vaša plážová výbava?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára