piatok 2. októbra 2015

|Egypt Sharm Part II.|

Krásny piatoček želám,
ako som sľubovala, dnes si ukážeme druhú sériu fotiek zo Sharmu. Tentoraz pôjde o večerné zábery a to ako okolia hotela, tak aj časti Nabq, kde sa náš rezort nachádzal. Toto miesto bolo naozaj super a vôbec ste sa nemuseli báť večer vychádzať von. Kedykoľvek ste potrebovali, už boli pri vás dve-tri taxíky, ktoré boli ochotné vás zaviesť za menší poplatok (ktorý ste samozrejme zjednali) kdekoľvek ste chceli. A tak sme sa pár krát vybrali na menší shopping, kde sme kúpili len nejaké suveníry. Pravdu povediac, už som to všetko videla toľkokrát, že ma tieto nakupovania veľmi nebavia. Stále, každý rok je to dookola to isté. Menia sa len fejky kabeliek a iných vecí. Kým pred piatimi rokmi leteli "vitonky", tento rok to bola samá Tory Burch, Ted Baked a Kors. Ale najlepší bol aj tak obchodík s hodinkami, ktorý mal najoriginálnejší názov "Genuine Fake". Majiteľ toho obchodu sa s tým proste nebabral. Všetci sme sa na tom toľko smiali, až sme ho nakoniec zabudli odfotiť. Po nákupoch sme sa vždy odobrali do baru na recepcii, kde sme si dali niektorý z all inclusive drinkov. 











McDonald a jeho vlastná donáška. To sa len tak nevidí.








Týchto malých roskošníkov sme stretli na jednom z našich shopping tripov a len tak tak, že som si ich nevzala so sebou. Boli strašne prítulný a nato, že šlo o psíkov z ulice, boli krásne voňavučký a čistý. To ma na Egypte vždy fascinuje, že pouličné zvieratká nie sú vôbec ušmudľané. Psíčkom sme ešte dali vodičku a potom sme sa s nimi len veľmi ťažko rozlúčili.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára