streda 7. októbra 2015

|New In September #21|

Good morning sunshines,
dúfam, že ste sa vyspinkali do krásy a že ste svieži, oddýchnutý a pripravený na ďalší nový článok. Tentoraz bude o novinkách, ktoré u mňa zas pribudli. Na aké recenzie sa teda môžete v najbližšom čase tešiť? Čítajte ďalej a dozviete sa viac.


Hneď na úvod vám ukážem balíček, ktorý mi začiatkom mesiaca urobil nesmiernu radosť a ktorý som vyhrala v súťaži s Dr. Hauschkom. Keď sme došli na poštu, vôbec som nečakala taký obrovský balík, aký mi došiel. V ňom sa nachádzala nie len skvelá a užitočná kniha o kráse, ale aj dva plné pleťové produkty. Obzvlášť toniku som sa potešila najviac, pretože som na neho počula samé chváli a chcela som ho už dlhšie vyskúšať. Týmto ďakujem spoločnosti Dr. Hauschka za túto výnimočnú výhru. Vy viete ako na mňa!


Konečne som sa mohla zúčastniť na dňoch Marianne v Prahe, ktoré však tento rok ako na potvoru neboli bohvie ako zaujímavé. Zopár vecičiek som si zakúpila aj naprik tomu, že ich nemali ani v zľave. Šlo buď o produkty, ktoré som dlho chcela, alebo také, ktoré som už mala a chcela som sa nimi zásobiť.
Značku MAC nemám ešte veľmi odskúšanú a chcela som to napraviť. Po rúži z kolekcie Cremesheen v odtieni Fanfare (recenzia), ktorý mimochodom zbožňujem, som sa rozhodla investovať do ďalšieho, tentoraz červeného odtieňa. Zhodou náhod v ten deň dostali novinkovú limitku Miley Cyrus a bolo rozhodnuté. K tomu mi slečna predavačka poradila kontúrku, avšak doma som zistila, že je dosť tmavá a k tomu odtieňu sa veľmi nehodí, čo je dosť škoda. Vo Fashion aréne, outletovom shoppingovom centre, som objavila aj krásne tehlovo-červené tiene vo výpredaji, ktoré som tam nevedela nechať.


O Rituals penách ste sa už mohli dočítať v tomto článku, kde som písala, ako veľmi ich zbožňujem. Teraz kedykoľvek sa ocitnem v Prahe, neodpustím si návštevu Rituals shopu a ani tentoraz tomu nebolo inak. Keď som sa preniesla cez mierne nepríjemné predavačky, mohla som si v kľude vybrať a nakoniec som sa rozhodla pre penu Happy Buddha, čo je cédrovo-pomarančová vôňa. Veľmi exotická, zmyselná a výnimočná. 


V Sephore som pôvodne plánovala oveľa väčšie rozhadzovanie, ale bolo tam toľko ľudí, až ma prešla chuť. Schmatla som prvé, na čo som si spomenula a to Sephora Lip Cream tekutý rúž v odtieni Heart Beet. K nákupu som dostala ešte mini riasenku Sephora Outrageous Curl (na ktorú som naozaj zvedavá), vzorku vône Versace (ktorú poznám, páči sa mi a do kabelky sa takáto mini vônička vždy hodí) a keksíko-čokoládku Milka-Tuc Tuc (ktorú som už spapala a ktorá bola fantastická).


V jedno popoludnie sme sa tak prechádzali po námestíčku v Lysej a natrafili sme na úplne obyčajnú mini drogériu, kde som objavila značku Ryor. Tú som kedysi ešte veľmi dávno používala, je tomu už pár rokov a keďže som potrebovala micelárku, vedela som, bez čoho neodídem. A nakoniec som k nej ešte prihodila aj zlupovaciu masku. Ceny týchto výrobkov sú úplne fantastické, preto som bola v pokušení nakúpiť viac, ale nakoniec som sa predsa len udržala na uzde.


K novinkám mi tentoraz pribudlo aj niekoľko produktov zo Ziaje, ktoré mi opäť boli zaslané na testovanie. Takže v najbližšej dobe vás čaká veľká recenzia na novú olivkovú radu, ktorá vyzerá naozaj božsky.

A to by bolo na dnes všetko. V zásobe mám ešte ďalšie novinky, no momentálne budem musieť nákupy obmedziť a tak vám ukážem zvyšok nabudúce.
Na ktorú recenziu sa tešíte najviac?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára