pondelok 26. októbra 2015

|Ukončenie giveaway - A víťazom sa stáva...|

Zdravím vás zlatíčka,
trochu neskôr, ale predsa len som tu s vyhlásením výhercu giveaway, na ktoré už pravdepodobne netrpezlivo čakáte. Opäť sa vám chcem všetkým veľmi pekne poďakovať, že ste sa v takom hojnom počte zúčastnili a mrzí ma, že môžem odmeniť len jednu z vás, hoci by som najradšej obdarovala všetkých, pretože ste úžasný čitatelia a každý deň mi robíte obrovskú radosť. Avšak čoskoro sú tu Vianoce, takže budete mať ďalšiu šancu zasúťažiť si o množstvo skvelých produktov.
Ďakujem vám za vaše milé, povzbudivé komentáre, ktorými ma vždy tešíte a tým, ktorý blog čítajú a nekomentujú odkazujem, aby sa nebáli a prispievali svojimi komentmi do diskusie. Ani neviete, ako veľmi veľa to pre mňa znamená a vždy sa teším z každej vašej otázky, či postrehu.
Ste úžasný :*
A teraz už chcem pogratulovať Lenke, ktorú random vybral spomedzi všetkých a ktorá získava tento balíček.
Takže Leni, srdečne gratulujem!



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára