pondelok 9. novembra 2015

|Favorite Fall Make-up Look|

Krásne ráno prajem,
vonku to hýri prekrásnymi farbami, ktoré si užívam nie len počas slnečných dní. Jeseň zbožňujem už od malička a moje tvorivé ja plesalo v tomto období viac ako obvykle. A hoci som už o čosi staršia, je tomu rovnako aj doteraz. Výrazným perám neholdujem dlho, no zamilovala som si ich natoľko, že si tento trend užívam aj v takomto počasíčku. No a dnes si ukážeme jedno moje obľúbené líčenie, pri ktorom som použila niekoľko už známych produktov, plus nejaké novinečky, tak snáď sa vám bude páčiť.


Pri tomto líčení som ako vždy začínala očami. Po podkladovej báze Urban Decay Original som použila tiene od troch značiek. Už veľmi dlho som nesiahla po paletke Vintage od Sleek a keďže sa mi zachcelo trochu zmeny, vytiahla som túto krásku z kozmetického "šuflátka" a na na pohyblivé viečko som naniesla zlatistý odtieň z názvom Court in Cannes a do vonkajšieho kútika trochu tmavšieho Lust in LA. Oba som potom trochu rozblendovala a ddatočne zo Zoeva paletky Naturally Yours som ešte naniesla do záhybu prekrásny ťavio-hnedý tieň Soft&Sexy. Pod obočie som už len naniesla Kiko tieňu číslo 203, čo je úplne neutrálna telová farbička, ktorá však skvelo neutralizuje očné viečko.


Ďalej som pri líčení použila Kat Von D linku, s ktorou sa pracuje jedna radosť a na riasy som ešte naniesla maskaru Benefit They´re Real!. Nakoniec som celé líčenie očí zakončila obočím, ktoré som vyplnila pomocou  - prekvapenie  :D - Catrice Brow Kitu.


Aby som pleti dodala trochu farby a zbytočne ju veľa nezaťažovala make-upom, rozhodla som sa použiť Clinique BB krém v odtieni Light Medium a väčšie nedokonalosti som prekryla pomocou korektora NARS v odtieni Custard. Na rozjasnenie očného okolia a prekrytie tmavších modrých kruhov som použila svoju stálicu Estée Lauder Double Wear v Light Medium.


Aby pleť nevyzerala plocho a bez farby, lícne kosti, ktoré síce nemám, som zvýraznila resp. sa snažila vykúzliť pomocou The Body Shop Honey bronzera v odtieni Fair Matte. Na líčka som ešte naniesla trochu Clinique Cheek Pop Blush Pop v odtieni Peach Pop, ktorý sa bude vo výsledku perfektne hodiť k rúžu, ktorý pri tomto líčení použijem. No a na zmatnenie pleti som nakoniec použila púder Bourjois Healthy Balance v odtieni Beige Clair. 


Ako správna hviezda príde na záver novinka MAC matný rúž z limitovanej edície Viva Glam Miley Cyrus, v prekrásnej žeravej červenej farbičke. Skvelo sa nanáša a aj napriek jej výraznej farbe pôsobí na perách neuveriteľne prirodzene a cítim sa v nej neskutočne vo svojej koži.


A tu už je výsledný look. Milujem ako červená dokáže oživiť akýkoľvek outfit a aj tomu najjednoduchšiemu líčeniu dodá čosi navyše. Niekedy keď mám zlý deň, nemám náladu na zdĺhavé líčenie stačí len trocha výraznej farby na perách alebo nechtoch a všetko hneď vyzerá lepšie.
Ak by vás to zaujímalo, tak na nechtoch mám lak Rimmel z mojej najobľúbenejšej kolekcie lakov Salon Pro Lycra v odtieni 317 Hip Hop, čo je prekrásna sýta koralka.



Nezabudnite mi do komentov napísať, čo si o líčení myslíte vy, prípadne aké je vaše obľúbené jesenné líčenie. Či je to niečo výrazné alebo skôr prirodzené, prípadne či ho meníte alebo ste po celý rok verné tomu istému vzhľadu :)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára