piatok 27. novembra 2015

|Krásne vlasy s krémom od L´Oréal Elseve Review/Recenzia|

Krásny piatok vám želám,
na úvod sa vám chcem strašne poďakovať za vaše milé a povzbudzujúce komentáre k predchádzajúcemu článku. Vôbec, ale absolútne za nič na svete by ma nenapadlo, že takýto druh článku bude mať taký úspech a že bude zaujímať až toľké z vás. Naozaj ste ma nesmierne potešili a navnadili k tomu, že budem do budúcna pilne uvažovať aj o ďalších podobných článkoch. Súhlasili by ste s tým? Dajte mi vedieť do komentov ;)
Dnes si dáme opäť jednu recenziu na produkt, ktorý som donedávna vídavala v reklamách v jednom kuse a ktorý bol pred pár mesiacmi horúcou novinkou. Ide o hodvábny olej v kréme L´Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil. Používam ho už asi od konca leta, takže (ne)výsledky je už možné pozorovať a v dnešnom článku vám o nich aj niečo málo poviem.


Tento krém ma zaujal okamžite, ako som ho zbadala. Prečo? Lebo podobné produkty veľmi rada používam a doslova ich vyhľadávam. Už istotne viete o mojich problémoch s vlasmi a vlasovou pokožkou. Preto nemôžem používať žiadne oplachovacie kondicionéry a tak rada siaham skôr po niečom, čo netreba oplachovať a pri čom mám istotu, že si to votriem len do končekov vlasov. Pekných pár mesiacov dozadu som používala jeden naozaj skvelý bezoplachový kondicionér od Kérastase, no príde mi hrozne drahý a chcela som nájsť niečo rovnako dobré a za oveľa nižšiu cenu. I keď tento krém sa naň svojou konzistenciou ani vôňou nepodobá, princíp je v podstate rovnaký a to mi prišlo naozaj zaujímavé.


Účelom tohto kondicionéra je zanechať vlasy hodvábne jemné a vyživené. Krém má stredne hustú konzistenciu a veľmi zvláštnu vôňu. Má to veľmi orientálny, korenistý nádych, takže si viem predstaviť, že niekomu takýto typ vône môže doslova vadiť, ale ja som si už celkom zvykla a dokonca sa mi páči. Krém je obohatený o rôzne oleje, ako sú kokosový, slnečnicový, či sojový. Okrem toho obsahuje extrakt z ruže, ľanu, gardénie, či dokonca lotusu.


Krém nanášam vždy do vlhkých vlasov, na ktoré ešte pred tým nastriekam sprejový kondicionér na lepšie rozčesávanie a až tak ich vyfénujem. Stačí len naozaj veľmi malé množstvo, zhruba ako je to vidieť na fotografii, pretože inak mám pocit, že sú vlasy trochu mastnejšie. Ale pri správnom množstve, keď to nepreženiete, docielite naozaj super vlásky, ktoré sú hebké, nie sú také mastné a ľahúčko sa rozčesávajú. Produkt obsahuje parabény, čo nie je pri týchto typoch produktov podľa mňa žiadnym prekvapením.
Krém používam hlavne na to, aby som mala vlasy jemnejšie a uhladenejšie, pretože sa mi vlasové dĺžky rýchlo ničia.


Tuba má 150ml a jej cena sa pohybuje okolo 5 eur, čo za tento typ produktu nie je vôbec zlé a okrem toho, mne vydržal strašne dlho a ešte stále ho mám, pretože ho stačí len trocha. Myslím, že niečo podobné v drogériách dosť chýbalo a som rada, že som našla niečo, čo moje vlasy nezaťaží, vyživí a zanechá ich krásne jemné a lesklé ako od kaderníka.

A čo vy?
Poznáte tento krém?
Dávate prednosť neoplachovateľným produktom alebo skôr nie?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára