pondelok 28. decembra 2015

|Christmas Gifts|

Krásny pondelok prajem,
tak a je po Vianociach, ktoré ako vždy ubehli neuveriteľne rýchlo. Tak ako každý rok, aj dnes som si pre vás pripravila post, v ktorom vám ukážem, čo všetko som objavila pod vianočným stromčekom.
Tak sa teda poďte so mnou na to pozrieť ;)


Tento rok som veľa kozmetiky pod stromček nedostala. Mám jej už toľko, že ďalšia by sa u mňa len stratila a tak som peniažky investovala do nutnejších vecí. Jedinou kozmetikou, ktorou som si urobila tento rok radosť bol parfém Guess Dare, z ktorého sa naozaj veľmi teším. Je to perfektná, svieža vôňa, ktorá na moje počudovanie aj celkom dlho vonia. Okrem toho som od mamky dostala aj sadu Lacalut pre zdravé zúbky a od kamarátky bio multifunkčný krém Manna. Tieto plechovkové drobné radôstky zbožňujem ;)


Už roky je u nás tradíciou, že babky nám darčeky nekupujú, ale dostaneme peniažky a sami si vyberieme to, čo sa nám páči alebo čo nám treba. Už iste viete, že som začala cvičiť a za nejaký ten mesiac som schudla o jednu konfekčnú veľkosť. Z toho dôvodu som potrebovala jedny normálne riflle, ktoré by na mne doslova nevyseli a našla som ich nakoniec v F&F. Odtiaľ som si kúpila aj šaty na skúšku, ktorá ma čaká koncom januára a ktoré ste už mohli vidieť na instagrame. A od mamky som dostala aj krásnu blúzku v, ktorá pôjde perfektne k rifliam. Len k nej musím ešte dokúpiť nejaké pekné tieločko, lebo je dosť priesvitná :D


Nedávno u nás otvorili Decathlon a keďže ma mamina pozná, nakúpila mi kopec vecí do posilky. Keď chodíte 3-4 krát do týždňa cvičiť, jedno tričko, či podpira vám stačiť nebude a vždy je lepšie mať nejakú navyše. Takže tomuto darčeku sa naozaj veľmi teším ;)


Asi najvzrušujúcejším darčekom, ktorý som si pod stromček dala sú kožené čižmy Lasocky (alebo ako ich ja volám "lásočky"), na ktoré mi prispel ocino. Na Štefana mali svoju premiéru a musím povedať, že  lepšie som si vybrať nemohla. Tak pohodlné botičky som už dlho nemala. Nie sú príliš vysoké, majú  hrubý opätok a na nohách sedia ako papučky. Investícia do kožených čižiem sa naozaj vypláca.


No a nakoniec ešte zopár dekorácií. Od kamarátky (ktorej touto cestou veľmi pekne ďakujem :*, pozná ma ako svoje boty) som si pod stromčekom našla ešte tácku s kresbou makaróniek a roztomilú jahôdkovú šálku. A ten Budha v pozadí, to sú 3D nálepky na stenu z Kiku, ktoré vyzerajú božsky a ktoré som dostala od maminy.

A to je nakoniec všetko. Pôvodne som žiadne darčeky ani nechcela, predsa už nie som malé dieťa a čo potrebujem, si viem kúpiť aj sama. No nakoniec som rada, pretože ide po väčšine o hrozne užitočné veci a veľmi sa teším z každej jednej.

A čo urobilo na Vianoce najväčšiu radosť tento rok vám?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára