pondelok 7. decembra 2015

|Maybelline TerreIndienne Review|

Zdravím vás zlatíčka,
tak aký ste mali víkend? Je to asi neuveriteľné, no ja sa v poslednej dobe skôr teším do práce ako na víkend. Zakaždým, keď sa blíži piatok, som z toho akási nesvoja a potom príde pondelok a všetko je úplne super aj napriek všetkým povinnostiam a starostiam v práci. Keď je dobrý kolektív a máte okolo seba neuveriteľne skvelých ľudí, ktorý vás podržia a rozveselia, je to na nezaplatenie. Dúfam, že aj váš týždeň bude fantastický. A ja sa budem snažiť k tomu  prispieť aspoň malou dávkou.
Dnešnou recenziou tak trochu prinavrátim leto do tohto škaredého počasia. Ukážeme si totižto produkt, ktorý je ideálny počas slnečných a teplých mesiacov a ktorý dodá vašej tvári ten správny šmrnc. Ide o bronzerolícenku, ktorú sa mi podarilo splašiť ešte v Prahe spolu s riasenkou za fakt skvelú cenu. Okrem toho som tento produkt ešte u nás nevidela, čo bol hlavný dôvod, prečo ma tak veľmi zaujal. Tak sa na neho poďme spoločne pozrieť trochu bližšie.



Ako už iste viete, lícenky zbožňujem a viac ako rok už dokonca aj bronzre. Bez týchto produktov sa proste nezaobídem. Veľmi som si na ich používanie zvykla a ako vravím, dokážu tvári dodať úplne iný rozmer.
Čo ma na tomto produkte zaujalo na prvý pohľad? Tak samozrejme, že to bol krásny vzhľad, ktorý okamžite upútal moju pozornosť. Produkt obsahuje z väčšej časti bronzer a z menšej babypink lícenku, vďaka čomu je ideálny, ak s ním potrebujete niekam cestovať. Máte tak všetko pokope, i keď bez zrkadielka.


Lícenka sa síce trochu ťažšie nanáša, pretože ju nabrať štetcom bez toho, aby ste s ňou naniesli aj bronzer, je takmer nemožné. No prišla som na to, že plochým štetcom Zoeva 109 to ide celkom v pohode, vďaka čomu viem lícenku použiť aj za predpokladu, že používam úplne iný druh bronzra. Čo sa však týka pigmentácie, tá je pomerne silná, takže jej stačí naozaj málo. Ale keďže ide o veľmi jemnulinkú ružovú, nedá sa to s ňou veľmi prehnať. 
Na druhej strane bronzer je už o niečom inom. Je to typicky letný produkt, ktorý má vcelku oranžový podtón, ktorý by v zime na bledšej pleti asi dosť kričal. Keďže moja pleť nie je veľmi bledá, nie je na mne až tak výrazný a dá sa celkom pekne rozbledovať.


Suma sumárum. Za málo peňazí dostanete naozaj veľa muziky. Produkt má nie lenže krásnu pigmetáciu, no navyše vydrží na pleti pomerne dlho, nerobí fľaky a pôsobí naozaj prirodzene a to aj napriek mierne oranžovejšiemu bronzeru. Ak by ho teda zaradili do našej stálej ponuky v dmku, určite by to bolo skvelé a ak sa k nemu predsa len niekde dostanete, vyskúšajte ho. Pozitívne ma prekvapil a hoci ho teraz v zime nepoužívam až tak často, ďalšie leto ho určite využijem na plno.

Poznáte tento produkt?
Aký je váš obľúbený bronzer z drogérie?

Prajem vám krásny týždeň :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára