streda 16. decembra 2015

|Tipy na darčeky na poslednú chvíľu II.|

Krásne stredajšie ránko zlatíčka,
v dnešnom príspevku budeme pokračovať s tipmi nna darčeky, ktoré sme začali ešte v pondelok. Tentoraz pôjde o "single" produkty a parefémy, ktoré najviac zaujali moju pozornosť. Opäť nájdete všetky produkty na stránke parfums.sk. Želám vám príjemné inšpirovanie sa!



Ďalšia kategória bude obsahovať malé drobnosti, ktorými môžete potešiť  kohokoľvek a môžete ich trebárs prihodiť aj k nejakému tomu setu, ktoré som spomínala už minule.
Kefa na vlasy je skvelý darček, hlavne keď ide o nejakú fakt kvalitnú, ktorá vám nevytrhá všetky vlasy z hlavy. Vrelo odporúčam vyskúšať Tangle Teezer, ktorý používam už vyše troch rokov a neviem si už česanie bez nebo predstaviť. Cena sa pohybuje okolo 8,90€. Ak by ste však chceli o niečo lacnejšiu alternatívu, Detangler Professional Hair Brush za 5,90€ by tiež nemusel byť zlý.
Ak túžite po Naked paletke, počula som, že Makeup Revolution robí celkom pekné paletky, ktoré sú veľmi lacné a celkom použiteľné. Cena takýchto paletiek sa pohybuje okolo 7€.
EOSy sa stále tešia veľkej obľube a preto som sem zaradila pre inšpiráciu aj tie. Parfums predáva aj krémy na ruky od tejto značky, tak ich určite očeknite.
Pri perách ešte chvíľku ostaneme. Môj úplne najobľúbenejší balzam na pery je Vaseline Rosy Lips, ktorý na parfums kúpite tiež. Je fantastický a stojí iba 2,55€.
Ak ste fanúšik pekných rúžov, značka MAC by mohla byť to pravé orechové pre vás. Osobne ju mám veľmi rada a vrelo ju odporúčam vyskúšať. Či už sa rozhodnete pre matnú, či lesklú verziu, určite trafíte do čierneho, pretože tieto rúžiky sú proste fantastické. Cena rúžov je od 20€ vyššie.
Klasika v podobe Biodermy Sensibio micelárnej vody nie je vôbec zlým darčekov pod stromček. Najlepšia micka, ktorej sa nič nevyrovná. Je drahšia a Vianoce sú ideálnou príležitosťou na jej podarovanie.
Ak poznáte niekoho, kto má problémy so štiepením nechtov, určite ho potešíte lakom Eveline Nail Therapy, ktorý stojí necelé 3€.
No a nakoniec ma zaujala značka Naturalium, o ktorej počúvam všade veľa dobrého už dlho ma samu láka ju vyskúšať. Cena sa pohybuje v závislosti od typu produktu od 4€ vyššie, takže nič horibilné.




A poslednou kategóriou budú parfémy. Tie sú asi jedným z najvďačnejších darčekov a ak sa trafíte do typu vône, ktorý má vaša blízka osôbka rada, máte vyhraté.
Mne osobne sa veľmi páči CKIN2U od Calvina Kleina, ktorú som dostala minulé Vianoce pod stromček. Je to všemi príjemná, nevtieravá, svieža vôňa, ktorá sa vám len tak skoro nezunuje. Jej cena sa pohybuje od 18,30€ vyššie, v závislosti od objemu.
Mamina zas už dlhé roky používa Versace Versense, ktorá sa mi tiež hrozne páči a mám ju v merku už dlho, len mi stále do toho príde niečo né. Ale raz snáď určite. Cena: od 26,20€.
Parfémy Guess sú po väčšine tiež veľmi dobré a momentálne som zamilovaná do Dare, čo je hrozne svieža vôňa. Mám taký pocit, že toto bude asi moja vyvolená, ktorú si objednám pod stromček tento rok. Cena produktu je od 16,10€.
Pri sviežich vôňach ešte ostaneme. Giorgio Armani Acqua di Gioia je jedna fantastická letná vôňa, ktorou nič nepokazíte. Cena:35,90€ za 50ml.
Z tých trochu ťažších, kvetinových vôní som vybrala Chloé Roses de Chloé, ktorú mám vo wishliste už dlhšie. Ak máte radi vôňu ruží ako ja, určite sa vám bude páčiť. Je veľmi jemnučká a ženská. Cena: od 29,30€.
No a úplne na záver mám pre vás ešte typ na jednu značku perfémov a sviečok, ktorá je v zahraničí veľmi populárna a dostať sa k nej u nás bolo doteraz nemožné. Ide o Diptique, ktorá na mňa pôsobí veľmi sofistikovane a draho. Veď aj je. Hoci som ju nikdy nemala možnosť ovoňať, určite si objednám nejaký ten odstrek, pretože je to už dlhšie môj sen, ktorý by sa mohol čoskoro splniť. Tak ak máte radi luxusné parfémy a sviečky, určite si ju nenechajte ujsť.

Tak čo? Zaujalo vás niečo z mojich inšpirácii?
Po čom by vaše srdce zapišťalo najviac?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára