piatok 26. februára 2016

|February Favorites|

Zdravím zlatíčka,
koniec mesiaca sa nezadržateľne blíži a preto je čas na nových obľúbencov. V januári som ich trochu zanedbala, no tento mesiac som si nemohla nechať ujsť, pretože tu bolo zopár produktov, ktoré pre mňa tak nejako vyčnievali z radu a dnes by som vám ich rada trochu predstavila.
Tak sa poďme teda pozrieť na to, ktoré to sú ;)


Nájsť dobrú micelárku za prijateľnú cenu je dosť problém. Keď som v dmke natrafila na ich Balea novinku, bola som veľmi skeptická, pretože veľa značiek sa už o niečo podobné pokúšalo a neuspelo, no rozhodla som sa, že jej dám predsa len šancu a uvidím, či si k nej vybudujem nejaký vzťah. A veru, že som dobre urobila. Počula som už od niektorých báb, že im micka vôbec nevyhovovala, no ja som s ňou veľmi spokojná. Pleť pekne očistí, i keď s maskarou sa musí popasovať o niečo dlhšie ako Sensibio, no za tú cenu je to aj tak veľmi prekvapivo pozitívne. Myslím, že ju budem kupovať často.


Moja pleťová rutina je momentálne o niečo ľahšia. Snažím sa používať čo najmenej produktov a prejavilo sa to aj na stave mojej pleti. Tá je omnoho menej mastná a nerobia sa na nej vyrážky. Veľmi som si obľúbila profesionálnu kozmetickú značku Dr. Belter, ktorá mojej pleti naozaj vyhovuje. O nočnom kréme s AHA kyselinami ste si už mohli prečítať v pondelňajšej recenzii, preto ho veľmi predstavovať nemusím, no musela som ho zahrnúť do obľúbencov, pretože ho používam každú noc a som veľmi spokojná s jeho účinkami. Póry mám menej upchaté a pleť je krásne hydratovaná, bez šupiniek, čo je v tomto ročnom období na mňa nezvyk. 


Telové mlieko Bath&Body Works spolu so sprchovým gélom z rovnakej rady Amber Blush som dostala na testovanie a priznám sa, že 40 eur za produkty (dokopy) by som teda nebola ochotná dať. No aj napriek tomu som rada, že som ich vyskúšať mohla, pretože sú fantastické. Tak kvalitné produkty, ktoré prevoňajú celé telo, miestnosť a šaty a po ktorých voniate ešte hodiny od nakrémovania, som ešte snáď nemala. Teda s výnimkou Ritualsu, ktorý je tiež fantastický. Ak by produkty stáli podobne ako v Amerike (cca 5 dolárov v akcii za produkt), kupovala by som si ich každý mesiac, ale takto asi nie. 


Z dekoratívky som si tento mesiac zamilovala Clinique paletku, ktorú som dostala v narodeninovej sade. Paletka obsahuje tri krásne tiene a jednu lícenku. Všetky produkty využívam naplno a pomerne často a veľmi mi vyhovujú, no nič iné som od tejto značky ani nečakala. Fakt podarený produkt aj jeho celé balenie, ktoré mi veľmi pripomína leto.


Ani pery nemôžem vynechať a z najpoužívanejších produktov som tento raz vybrala Estée Lauder Pure Color v odtieni Crystal Baby, ktorá je mojou stálicou už takmer dva roky. Ak neviem na aký rúž mám chuť, na tento sa môžem kedykoľvek spoľahnúť a viem, že mi bude pasovať k akémukoľvek líčeniu. Je to veľmi neutrálna farbička, ktoré pery krásne oživí a navyše ich aj hydratuje.


Na záver som si nemohla odpustiť ani perfémik. Guess Dare (recenzia tu), ktorý som si dala na Vianoce pod stromček a lepšie som urobiť nemohla. Táto vôňa je neskutočne príjemná, svieža a môžem ju kedykoľvek. Brala by som ju aj v menšom balení, ktoré by som mohla hodiť do kabelky, lebo toto je hrozne veľké, ťažké a dosť nepraktické. 


Máte skúsenosti s niektorým zo spomínaných produktov?
Čo ste si počas januára obľúbili vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára