piatok 4. marca 2016

|Home Decor Inspo|

Krásne piatkové ránko prajem,
dnes som tu tak trochu s netradičným postom, ktorý bude venovaný pinterestu a inšpiráciám na dekorovanie bytu. Keďže som sa konečne presťahovala, neviem sa dočkať toho, kedy všetko bude vyzerať útulne a podľa našich predstáv. V hlave mám kopec nápadov a rada sa inšpirujem aj na nete a pinterest je na to presne ako stvorený. Keďže má byt na môj vkus trochu divný nábytok, ktorý je navyše tmavší a ja by som skôr pri výbere siahala po niečom svetlejšom, budem musieť pracovať s tým čo mám a rozhodla som sa, že z tohto dôvodu bude všetko ostatné ladené do svetlejšia a aby to izbu trochu oživilo. Predstavujem si pod tým niečo v škandinávskom, veľmi minimalistickom, naturálnom štýle, tak uvidím, ako sa to podarí. A tu už je zopár pekných fotiek, námetov, z ktorých budem čerpať.


 V byte sa nachádzajú parkety, čo ma neskutočne potešilo, pretože parkety sa mi vždy veľmi páčili. V kombinácii s tkaným kobercom v ľudovom štýle budú vyzerať bohovsky, takže už len nejaký zohnať.



Svetlé deky, vzorované vankúšiky, to je ten správny smer, ako izbu oživiť. Ďalšia inšpirácia na mojom zozname.





Zeleň je najvďačnejšou dekoráciou a ja ako botanik si bez nej izbu predstaviť nedokážem. Dodá akejkoľvek miestnosti určité čaro a v spojení s prvkami ako sú drevo, kameň, či mramor vyzerajú božsky, nech ich dáte kdekoľvek.


Veľké dózy, fľaše, nádoby zo skla v industriálnom štýle milujem. Mám doma dve laboratórne fľaše, ktoré používam ako vázy, takže ich určite zakomponujem aj v tomto prípade.


Obrazy s jednoduchými nápismi, geometrickými tvarmi, či naturálnou tématikou, to je moje. Asi si nebudeme môcť vešať niečo na stenu, no to ma neodradí od toho, aby sme ich nemali niekde opreté na polici.





Ako sa vám páčil môj výber?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára