pondelok 21. marca 2016

|L´Oréal Paris Infallible Mega Gloss Matte|

Zdravím zlatíčka,
na úvod tohto príspevku sa vám chcem veľmi ospravedlniť za moju piatkovú absenciu. Bohužiaľ mám teraz toho strašne veľa a ešte k tomu nemám doma zavedený internet, čo sa odrazilo na tom, že som vám nemohla priniesť posledný článok. Verím však, že mi to odpustíte a ja sa budem zo všetkých síl snažiť to dnes napraviť.
Pamätáte si ešte na príspevok, v ktorom som vám ukazovala moju poslednú objednávku na parfums.sk? Veľa z vás vtedy zaujal lesko-rúž s matným efektom od L´Oréal, ktorý si dnes zrecenzujeme a ukážeme v praxi. Tak teda poďme na to, čo vy na to?


Matné rúže dnes zažívajú obrovský boom a aj ja osobne som im veľmi prišla na chuť. Ako niekto, kto má dosť úzke pery a má záľubu vo výrazných farbách vidím obrovské výhody vo finiši takýchto produktov. Občas však rada siahnem aj po niečom neutrálnejšom a nájsť v drogérii nude farbičky v matnej formuly je ozaj ozaj ťažké. Preto som sa veľmi potešila zisteniu, že L´Oréal prišiel na trh s niečim takým.


Na produkte L´Oréal Paris Infallible Mega Gloss Matte ma veľmi baví jeho aplikátor, ktorý mi trochu pripomína YSL aplikátor Gloss Volupté. Má zašpicatený koniec a je trochu prehnutý, vďaka čomu je aplikácia super pohodlná a rýchla.. Okrem toho nanáša primerané množstvo produktu, čo je vždy veľmi vítané.


Podľa toho, čo som videla na internete, by sa malo v tejto rade nachádzať päť krásnych odtieňov, no u nás som zatiaľ videla len tri, z ktorých jediný najneutrálnejší je tento s názvom Amen. Je to krásna neutrálka s jemne ružovým nádychom. Málo ktorá ružová na mne vyzerá dobre a táto je perfektným mixom, takže to nevyzerá neprirodzene, práve naopak, je veľmi nositeľná. Rada po nej siaham v prípadoch, keď už fakt neviem čo na pery.


Trochu ma sklamalo, že to nie je tak úplne matná formula. Nemám rada veľmi formuly, ktoré pery totálne vysušia, ale túto formulu by som tak úplne matnou nenazvala, pretože sa dosť leskne. No vďaka tomu je jej nosenie na perách veľmi pohodlné a príjemné. Pery nijako nevysušuje, ba dokonca práve naopak. Takže ak hľadáte niečo fakt matno matné, na štýl Bourjois, MAC, či Sephora, v tomto vás trochu sklamem. No produkt samotný je ozaj veľmi vydarený a vôbec jeho kúpu neľutujem, pretože ho používam dosť často.


Ako ste na tom s matnými formulami vy?
Máte ich radi, alebo používate radšej niečo viac hydratačné?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára