pondelok 14. marca 2016

|Nové matné rúže od Avonu|

Ahojte zlatíčka,
tak ako po víkende? Ako ste ho strávili? Boli ste niekde alebo ste len tak leňošili domka? Môj víkend nebol práve najružovejší, pretože som ho celý preteplotovala v posteli. No ako sa zdá, je to už lepšie a dúfam, že čoskoro budem fit. Momentálne žijem trochu v bojových podmienkach, pretože som bez internetu a tak do poslednej chvíle hrozilo, že dnes na blogu nepribudne žiaden článok. No nakoniec to vyšlo, čo som veľmi rada, pretože by som vás nerada ukrátila o moje ďalšie kozmetické poznatky a pozorovania :D


Pred nedávnom mi z Avonu prišla ponuka na testovanie nových matných rúžov True Color Matte a ako veľký fanúšik rúžov a matnej formuly som ponuku s nadšením prijala. Nakoniec mi domov došli tieto tri krásky - Red Supreme, Pure Pink a Ideal Lilac, ktoré vyzerali tak krásne, až mi ich bolo ľúto testovať, aby sa nezničili.


Z troch odtieňov mi bohužiaľ sadol len jeden a to krásny, ohnivočervený, ktorý ako jediný sedí môjmu tónu pleti. Zvyšné dva sú veľmi nádherné, no bohužiaľ to nie sú farbičky pre mňa a dúfam, že ma ospravedlníte, že som ich na sebe neodfotila. Farby sú super sýte už v prvom nátere, nepruhujú, nerozpíjajú sa a nezaliezajú do vrások, prípadne suchých miest na perách.


Formula rúžov je prekvapivo krémová a to aj napriek tomu, že má ísť o matné rúže. Sú doslova ako masielko a ich nosenie je proste radosť. Po nejakých 5-6 hodinách trochu pery začínajú vysušovať, no inak sa nosia naozaj pohodlne. Čo sa jedla a pitia týka tak ani s tým nemajú veľmi veľký problém. Po pití ostávajú krásne na perách, sem tam sa niečo odtlačí na pohár. Po jedle je už viditeľnejšia väčšia strata farby z vnútornej strany pier, no nie je to nič, čo by sa nedalo v rýchlosti napraviť.


Veľmi pozitívne vnímam aj aplikáciu týchto rúžov, Nemusela som použiť štetec a jednoducho som ich aplikovala priamo z náboja.
Ako som už spomínala, Red Supreme bol jediným odtieňom, ktorý mi sadol a obľúbila som si ho natoľko, že ho nosím takmer stále a mala som naň strašne veľa pozitívnych ohlasov. Dlho som mala neutrálne obdobie a tmavším rúžom som sa trochu vyhýbala, no vďaka tomuto zlatíčku som si opäť zamilovala matné, výrazné farbičky a vyzerá to tak, že ma chuť na experimentovanie s nimi len tak skoro neprejde.


Cena rúžov v katalógu Avon bude 6,90€/3,6g.


Čo hovoríte na tieto nové krásky?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára