streda 6. apríla 2016

|Bathroom Beauty|

Ahojte zlatíčka,
tak je to tu. Konečne mám v novom byte zavedený internet a môžem odušu blogovať a pripravovať pre vás nové príspevky. Dnes vás pozývam k nakuknutiu do mojej našej kúpelne. Naša síce vyznie trochu zvláštne, keďže väčšina vecí je moja, pretože spolubývajúca toho veľa nepotrebuje :D No ja som veľmi zdieľný človek a rada sa podelím, čomu sa veľmi tešila.


Ako ste si už mohli všimnúť, moja láska ku zeleni sa odrazila aj na kúpeľni. Ani tu som si neodpustila zahrnutie krásneho sukulentu, i keď umelého. Krásne to umývadlo oživilo a v bielom kvetináčiku to vyzerá ozaj rozkošne.
Nad umývadlom máme so spolubývajúcou poukladané produkty dennej potreby, ako kefky, pasty, deodoranty, odličovače a ďalšie potrebné beauty produkty, čiže všetko, čo používame na každodennej báze.


V kúpelni máme iba sprchový kút, no osobne mi to vôbec neprekáža. Aj tu, rovnako ako nad umývadlom, máme produkty, ktoré používame neustále. Ako môžete vidieť, u mňa sú to nejaké šampóny, telové peelingy, ktorým som začala dosť holdovať, pleťový gél Clinique, ktorý je snáď nekonečný, Balea sprchová pena a samozrjeme sprcháč, ktorý aktuálne používam.


No a nakoniec tu mám ešte poličku s menej používanými produktami, zásobami alebo len proste vecami, ktoré stáli za vyloženie. Medzi moje obľúbené patrí rada Rituals a The Bath & Body Works, ktoré si dosť šetrím, pretože voňajú neskutočne. Samozrejme nesmú chýbať ani stylingové produkty na vlasy. Podotýkam, že celá táto polička je zatiaľ moja :D


Ako to vyzerá vo vašej kúpelni?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára