streda 20. apríla 2016

|Home Decor with Posters.sk|

Zdravím vás,
dnes som si pre vás pripravila jeden inšpiračný článok, týkajúci sa dekorovania bytu. Ako už iste viete, pred nedávnom som nadviazala spoluprácu s eshopom poster.sk, ktorá ponúka ozaj široký výber prekrásnych plagátov, replík obrazov a mnohých ďalších produktov. Z tejto ponuky som si vybrala jeden veľmi krásny retro plagát, ktorý som si zarámovala a rozmýšľala som, ako a kam ho dať. Potom ma napadlo, prečo neurobiť hneď niekoľko stylingov a tak som sa rozhodla, že vám ich dnes ukážem. Pôjde o tri prevedenia, pri ktorých bude hrať vždy hlavnú úlohu ten istý obraz, no zároveň sú dosť odlišné a každé ma niečo iné do seba. Tak sa teda poďte so mnou pozrieť na to.


V prvom stylingu som zvolila starú dobrú klasiku. Polička na knihy nemusí nikdy vyzerať nudne a jednotvárne. V spojení s časopismi, ktoré som poukladala trochu asymetricky a tak, aby príliš nezakrývali celý obraz, to pôsobí veľmi vzdušne a vkusne. Celé som to dodekorovala zeleňou v podobe orchidei a ako akýsi držiak kníh som využila veľkú sviečku, ktorá tomu dodala aj trocha farby a akýsi nový rozmer.


Keďže moje hobby je kozmetika, vedela som, že nesmiem vynechať ani túto sféru a tak som pri dekore číslo dva použila svoj kozmetický stolík. Ten je vždy strašne preplnený všetkým možným a niekedy pôsobí až chaoticky. Nakoniec som sa s tým trochu pohrala a "voilá". Čo k tomu dodať? Snáď len toľko, že výsledok vyzerá veľmi pekne a obraz celý stolík naozaj oživil a obzvláštnil.


No a nakoniec tu máme posledné aranžmá v spojení s krásnou orchideou, ktorú som si kúpila len deň pred tým a ktorá mi momentálne robí najväčšiu radosť v byte, pretože kvety sú moja vášeň Soška jazvečíka mi úplne prirástla k srdcu a k obrazu pasuje perfektne, keďže aj na ňom sa nachádza psík. Všetko to pôsobí čisto, jednoducho a štýlovo. Nie nadarmo sa vraví, že v jednoduchosti je krása. 

Tak čo? Ktorý z týchto troch stylingov sa vám páči najviac?

BTW, nezabudnite, že este do zajtra sa môžete zapojiť do súťaže o jeden z plagátov. Info nájdete tu ;)

A kompletnú ponuku plagátov a ďalších produktov nájdete na stránke poster.sk


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára