pondelok 18. apríla 2016

|Ziaja Cucumber & Mint|

Krásny pondelok želám,
och mám pocit, že ten čas tak neuveriteľne rýchlo letí. Zakaždým keď sem píšem, tak je to vkuse len o tom istom: "aký ste mali víkend, čo ste robili, bla bla bla"...Chcelo by to konečne nejakú zmenu alebo niečo :D
Na dnes som si pre vás pripravila recenziu na novú radu od Ziaja, ktorá je ozaj skvelá a stojí za nejaký ten obkec. Tak sa teda poďme pozrieť na to.


Rada uhorka a mäta je vhodná pre všetky vekové kategórie a typy pleti, avšak prednostne sa hodí pre tie z vás, ktoré trpia mastnou alebo zmiešanou pleťou. Súčasťou rady je micelárny pleťový gél, pleťový krém, telové mlieko a pleťová maska. Keďže trpím mastnou pleťou, pri výbere produktov som sa rozhodla práve pre micelárny gél a taktiež ma zaujalo telové mlieko, ktoré sa nachádza v sprejovej forme.


Popis gélu uvádza, že ide o ultraľahký produkt, ktorý okrem výťažkov z uhorky a mäty obsahuje aj polyhydroxy kyseliny (PHA), ktoré majú vyhladzujúce a hydratačné účinky a taktiež glycerín.
Gél má číru konzistenciu, po rozotretí sa jemne rozpení a pleť krásne očistí. Je voči nej ozaj jemný a zanecháva ju príjemne hladkou a odmastenou. Počas dňa som pozorovala, že sa moja pleť mastí oveľa menej, čo je fakt skvelá správa, pretože niekedy je to už nezvládateľné, koľko krát do dňa sa musím prepudrovávať. Okrem toho krásne sviežo vonia. Je to typ vône, na ktorý nemôže podľa mňa nikto povedať nič zlé. Skvelá vecička, ktorá vám spríjemní začiatok každého dňa.
Cena: 4,39€


Druhý produkt, ktorý som mala možnosť otestovať je telové mliečko v spreji. Telových mliek mám doma dostatok, no rada skúšam nové a tento produkt ma zaujal hlavne preto, že má takéto netradičné dávkovanie. Osobne som si tento spôsob veľmi zamilovala, pretože nemusím prsty strkať do žiadnej pixle a je to fakt rýchle a super pohodlné. Stačí pár strekov, šup šup rozotrieť a vaša pokožka je krásne vláčna a hydratovaná. Fakt super nápad. Okrem toho sa produkt rýchlo vstrebáva a je veľmi dobrý na podráždenú pokožku, ktorú okamžite upokojí.
Cena:5,29€

Všetky produkty zakúpite na  www.dobrakozmetika.sk alebo v špecializovaných predajniach Shopping park Aupark Košice, Obchodné centrum FORUM Poprad, v nákupnom centre CITY ARENA Trnava a novootvorenej predajni v OD PRIOR Trenčín.

Produkty z rady uhorka a mäta, ale aj kopec ďalších nájdete aj na stránkach ziaja.sk.

Skúšali ste už niečo z tejto novej rady?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára