streda 11. mája 2016

|Natural Matte Make Up Look|

Zdravím zlatíčka,
v mojej momentálnej každodennej rutine prevažuje veľmi neutrálne líčenie, v ktorom sa cítim najpohodlnejšie. Stále si užívam trblietavé tiene a výrazné rúže a sem tam prevetrám aj tie, no bežne počas pracovného týždňa sa snažím líčiť prirodzene, no to však neznamená, že takéto líčenie musí vyzerať fádne. Poďte sa so mnou teda pozrieť na to, ako vykúzliť takéto líčenie a zároveň vyzerať zaujímavo.


Mojou najpoužívanejšou paletkou je už nejaký ten týždeň Too Faces Natural Matte, ktorá je stelesnením matnej dokonalosti. S jej pomocou viete vytvoriť množstvo krásnych líčení, či už bežne na deň alebo aj na večer do mesta.
Ako vždy, líčenie začínam podkladovou bázou Urban Decay Original, ktorá pre mňa nemá konkurenciu a je to typ produktu, do ktorého som ochotná investovať. Z paletky som si vybrala tieň Heaven, ktorý som naniesla pod obočie, Chocolate Cookie, ktorým som pretrela celé pohyblivé viečko a odtieň Sexpresso, ktorý som aplikovala ešte do vonkajšieho kútika a trochu do záhybu oka.


Na pleť som použila osvedčenú klasiku v podobe Clinique Anti-Blemish Solution, ktorý už melie z posledného a čoskoro si teda musím kúpiť náhradu, lebo tento make up sa mi osvedčil zatiaľ zo všetkých najviac. Tmavšie, namodralé miesta pod očami som prekryla pomocou Double Wear korektora od Estée Lauder a na rozjasnenie som použila trocha Catrice Liquid Camouflage.


Dlho som nepoužívala žiadne bronzre ani rozjasňovače, no po vyskúšaní darčeku od kamošiek v podobe tria H&M som si opäť túto rutinu osvojila. O tomto produkte ešte určite na blogu budete počuť. Líčkam som nakoniec dodala aj trochu farby v podobe Clinique lícenky v odtieni Fig, ktorá sa nakoniec perfektne dopĺňa s rúžom, ktorý som v líčení použila.


Samozrejme, že bez vyplnenia obočia sa nezaobídem a ako vždy som ho dotvorila pomocou kitu Catrice, ktorý je ako vidíte veľmi milovaný a v tak dezolátnom stave, že si musím zadovážiť nový, pretože tento sa mi už rozsypuje kade tade. Oči som ešte dokreslila linkou Sephora a na mihalnice som použila momentálne najobľúbenejšiu špirálu Big&Multiplied od značky Avon.


Ako som už spomínala, k lícenke som nakoniec dopasovala aj rúžik Essence Longlasting Lipstick. Je to môj najnovší prírastok v odtieni Barely There, ktorý dodá perám šťavu, vyzerá prirodzene a sexy.


A tu už sú fotky líčenia. Úplne prvá foto je bez, aby ste videli celkový rozdiel, ako vyzerám bez make upu. Dosť sila, čo poviete? Čudujem sa, že sa sama seba ráno v zrkadle nezľaknem :D







your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára