pondelok 23. mája 2016

|Novinky v dm Drogérii|

Ahojte zlatíčka,
vítam vás na blogu pri ďalšom príspevku, v ktorom si tentoraz ukážeme tri Balea novinky, ktoré by sa mali čochvíľa objaviť v našich dm drogériách. A pôjde o produkty, ktoré teda stoja naozaj zato.


Sprchová pena bola doteraz doménou drahších značiek, no Balea prišla na trh konečne s lacnejšou alternatívou tohto produktu s názvom Hawaiian Dream. Hneď po nastriekaní vás prekvapí vôňa kokosového mlieka a kvetov plumérie, čo sú moje dve najobľúbenejšie vône, ktoré mi pripomínajú strašne leto, more a farebné západy slnka. Okrem toho obsahuje aj avokádový olej, ktorý pozitívne vplýva na vzhľad pokožky, ktorú udržuje hydratovanú a spevnenú.
Na produkte ma hrozne baví jeho koncept a to nie len to, že ho môžete použiť na sprchovanie, ale pokojne sa dá využiť aj na holenie, pretože ide o klasickú penu, čo sa hodí v prípade, že ste napríklad niekde na dovolenke a nemusíte tak so sebou zbytočne ťahať dva produkty. Miesto toho vám pokojne postačí jeden, ktorý urobí rovnako dobrú prácu. Pena telo veľmi pekne umyje a pokožku nijako nevysušuje.


Ďalší produkt, ktorý sa v testovacom balíčku nachádzal je Balea telový sprej s vôňou melóna. Viem, že dmko každoročne príde s nejakou novou limitkou telových sprejov a veľmi som sa tešila čo to bude tento rok a viac ma teda potešiť nemohli. Melón milujem, či už vo forme vône alebo na jedenie. Je to moje najobľúbenejšie ovocie, ktoré je svieže, sladučké a je pre mňa typickým symbolom leta. Niektoré melónové vône zvyknú byť strašne vyumelkované, no táto nie. Po nastriekaní na pokožku budete voňať ozaj ako melónik, čo ma osobne veľmi potešilo.


No a na záver tu máme ešte sprej pre rýchlejšie schnutie vlasov pri fénovaní. Musím sa priznať, že som o takomto produkte ešte nepočula. Vy áno? Znelo to pre mňa teda veľmi zaujímavo a dosť som sa na jeho testovanie tešila. Produkt je dvojfázový, kvôli čomu ho musíte pred použitím poriadne pretrepať. Potom ho už len postačí nastriekať do vlasov a tie klasicky vyfénovať. Osobne som nepozorovala, žeby som si vlasy vysušila rýchlejšie než obyčajne, avšak po jeho použití boli hebké a lesklé a jednoduchšie sa rozčesávali, ako sa to píše aj na obale. Okrem toho vonia ako žuvačka, takže za mňa vravím tomuto produktu rozhodne áno.

Čo teda dodať na záver? Hádam len toľko, že ma všetky produkty veľmi milo prekvapili a toto teda dmku tentoraz ozaj vyšlo.
Ktorý zo spomínaných produktov vás zaujal najviac a po ktorý okamžite pobežíte do najbližšej dm pobočky?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára