pondelok 6. júna 2016

|Dokonalé červené pery s L´Oréal|

Ahojte zlatíčka,
po víkende plnom oddychu nás opäť čaká nábeh do pracovného tempa. Tiež mávate pocit, že je to stále ten istý, nudný kolotoč dokolečka? Dospelácky život je strašný a ak patríte k tým, ktorý ešte študujú, užívajte si kým môžete lebo potom už niet cesty späť. Samozrejme, všetko treba brať pozitívne a nepoddávať sa tomu. Vo všetkom sa dá nájsť niečo dobré a niekedy sa treba naučiť mať rád aj veci, ktoré vám nejdú a možno vás spočiatku až tak nebavia.
Dnes si ukážeme jednu recenziu na tri skvelé drogérkové produkty, ktoré fakt stoja za to a ktoré som dostala od kamarátky, ktorej týmto ďakujem. Nájsť krásny červený rúž v teplom podtóne v drogérii sa môže zdať doslova nemožné. Neviem, či ste si to niekedy uvedomili a všimli, no skoro všetky značky, ak majú nejaký červený rúž, tak je tmavý a príliš studený. Mne osobne takéto farbičky veľmi nesvedčia a tak som rada, že má L´Oréal vo svojej ponuke aj trochu iné odtiene.


Kolekcia rúžov Color Riche patrí k jedným z mojich najobľúbenejších. Pery nevysušujú, sú krásne pigmentované a majú celkom slušnú výdrž. Ešte niekedy začiatkom minulého roka som recenzovala jeden z rúžov kolekcie Collection Exclusive v odtieni Julianne, vďaka ktorému sa začala moja aféra s červenými rúžmi. Aj napriek tomu, že je to odtieň, ktorý má studený podtón, mám ho veľmi rada, už len z nostalgie. Avšak odtieň Doutzen je ten pravý pre mňa. Má oranžovejší podtón, ktorý mojej pleti svedčí perfektne, keďže som letný typ.


Odtieň 377 Perfect Red z klasickej kolekcie je veľmi podobný Doutzen, možno o kúsok chladnejší, ale v podstate vyzerajú takmer rovnako. 377mička je narozdiel od Doutzen lesklá a má o niečo hydratačnejšie schopnosti. Samozrejme Doutzen trošičku vysušuje, ale to matné formule robia, no nie je to nič strašné. Výdrž rúžov nie je samozrejme celodenná, pri nejakom tom pití, či jedle sa trochu ich farba vytráca, no aj napriek tomu sú skvelé a nerozpíjajú sa. Pre ich jednoduchšiu aplikáciu a ešte dlhšiu výdrž však vrelo doporučujem kontúrku na pery Lip Liner Couture by Color Riche L´Oréal v odtieni 377 Perfect Red, ktorú rada aplikujem na celé pery a tie potom prejdem ešte samotným rúžom.


A tu už môžete vidieť oba rúže v akcii. Prvý je už spomínaný lesklý odtieň 377 Perfect Red a druhý môj obľúbený a najviac nosený Doutzen z kolekcie Collection Exclusive Pure Red. Čo na ne hovoríte?
Oba rúže zakúpite napríklad na parfmus.sk



Máte nejaké iné typy na červené rúže s teplejším podtónom?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára