streda 29. júna 2016

|Parfums Objednávka|

Dobrá ránko prajem,
tento príspevok som pre vás mala tak krásne pripravený a čo sa nestalo? Zmazal sa mi :D Tak toto neeeeee!!!! No jedna paráda. Toto sa mi ešte nestalo. ITčkárku sklamala technika. Hamba toto :D Joj dievčence, čo teraz? Musím začať odznova. Lenže keby som si pamätala, čo som vôbec chcela :D Tak to skúsim ešte raz. Keďže je tu leto, rozhodla som sa, že si zadovážim nejakých nových kozmetických pomocníkov. Brovzovala som na stránkach parfums.sk a vybrala som si zopár vecičiek, ktoré by sa mi mohli hodiť napríklad aj na blížiacu sa dovolenku. A dnes vám teda ukážem, čo som si nakoniec objednala.


Linky na oči sú v poslednej dobe pre mňa must have a keďže ich používam často, je pochopiteľné, že sa aj rýchlo míňajú. Už dávnejšie som na nete videla množstvo recenzií na tekuté linky v pere od Maybelline Master Precise a tak som sa teda rozhodla, že ich konečne vyskúšam. Použila som ich len pár krát, no zatiaľ to vyzerá celkom dobre, i keď je to trochu o cviku a zvyku, keďže každá linka sa správa inak. No určite o nej budete z mojej strany ešte počuť.


Stav mojich nechtov bol v poslednom čase dosť biedny a chcelo to novú kúru Eveline, keďže ta stará mi už došla. Je to fantastická vecička, ktorú vrelo odporúčam, ak sa vám rýchlo lámu a štiepia nechtíky. Stojí niečo okolo troch eur, čo je úplne fantastické a účinky tohto produktu sú fakt zaručené.
Taktiež som chcela dopriať viac starostlivosti aj svojej nechtovej kutikule a objavila som zaujímavý olejček od pre mňa neznámej značky Moyra, ktorý vonia ako maliny, čiže čisté leto vo fľaštičke. Má veľmi zaujímavý pipetový aplikátor.


To najlepšie som si nechala na samí koniec. Suchý olej NUXE milujem a mala som ho v mini vzorkovej verzii. Dlho som rozmýšľala nad kúpou plného balenia, no vždy mi do toho prišlo niečo lepšie. Používam ho často po umytí vlasov na končeky, ktoré sú potom krásne uhladené a lesklé, no zároveň ich nezaťažuje a nerobí ich mastnými. Okrem toho vonia úplne božsky a chcem si ho vziať aj do Bulharska, kde ho budem používať aj na telo, pretože po slnku je moja pokožka vysušenejšia.


Máte skúsenosti s niektorým z produktov, ktoré som spomínala?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára