piatok 17. júna 2016

|Photo Random|

Zdravím vás,
po náročnom týždni ma čaká tentoraz predĺžený víkend. Konečne si doprajem zaslúženú dovolenku, hoci len na jeden deň, no potrebujem to ako soľ a neviem sa toho dočkať. Ešte predtým však musím prežiť nejaké pracovné povinnosti a večer si môžem začať konečne užívať oddych. Dnešný post som aj v tomto duchu chcela poňať trochu oddychovejšie a tak si ukážeme zopár random fotografií


S blížiacim sa letom si užívam, že je všade kopec ovocia a snažím sa ho je jesť čo najviac. Ozaj nepamätám, žeby som niekedy mala takú obsesiu ovocím ako tento rok. Chutí mi na rôzne spôsoby a zo všetkého najviac si užívam melón, ktorý pre mňa patrí k top ovociu a mohla by som ho jesť každý deň. 


Nedávno som v Tescu objavila krásne pásikavé maxi šaty s čipkovaným chrbtom a rázporkom na jednej strane. Sú super pohodlné a vyzerajú skvelo, či už k teniskám, sandálkam, alebo aj vyšším opätkom. Ak by vás zaujímalo ako vyzerajú vcelku a na mne, určite zamierte na môj instagram, kde prispievam celkom pravidelne.


Minule sa mi podarila taká "skvelá" vec. Ako som sa ráno líčila, oči ešte zalepené v polospánku, chcela som sa na konci prepudrovať a tak som po dlhom čase siahla po púdri Chanel Les Beiges. Lenže to by som nebola ja, keby sa niečo nestalo. Už som len videla, ako mi letel z ruky cez celú kuchyňu a pristál na dlážke. Mali ste vidieť tú smrť v mojich očiach, ten výraz zúfalstva a agónie. Našťastie s produktom to ani nepohlo a ostal v celku, čo sa už však tak celkom nedá povedať o pántiku, ktorý drží púder pokope. Bol to smutný deň, čo vám poviem :D


Neviem, či ste postrehli, že Lidl pridal do svojej ponuky keksíky Koukou Roukou. Tieto keksíky boli kedysi v dávnych časoch veľmi populárne a ja som si pamätala len na názov, ale na samotný keksík vôbec. Raz som si ho zo zvedavosti kúpila a zamilovala som sa. Je ozaj fantastický a konečne viem, o čom všetci ľudia hovorili. Má správny pomer oplátky a plnky a na vrchu je poliaty hrubou vrstvou čokolády. Mňam!


Po takmer roku som prvý krát vytiahla termálnu vodu v spreji od Avene, ktorá bude v lete mojim must have produktom. Viaceré z vás si možno povedia, že je to totálna zbytočnosť, no len vyčkajte, kým prídu obrovské horúčavy a vy stojíte niekde vonku na zastávke na sparnom slnku. Vtedy by ste za niečo podobné aj vraždili :D


Na záver ešte fotečka trička, ktoré som dostala ako účastník dobrovoľníckej akcie Naše mesto, ktorej som sa zúčastnila z našej firmy. S kolegyňkou sme natierali farebné stĺpiky na plote detskej škôlky a samozrejme, že sa nejaké tá farba ušla aj tričku. Ale nevadí. Po opratí ho aj tak budem nosiť len ak na doma a spomienky a to, že sme pomohli sú predsa len dôležitejšie ako nejaké tričko, všakže?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára