piatok 15. júla 2016

|Náramky Deltimo|

Zdravím vás zlatíčka,
po náročnom týždni ma čaká ešte náročnejší víkend v práci, takže na oddych môžem veľmi rýchlo zabudnúť. Dúfam však, že aspoň vy sa máte skvelo a užijete si ho poriadne aj za mňa :D
Nedávno mi bola ponúknutá spolupráca s firmou Deltimo, ktorá sa zaoberá predajom štýlových náramkov vyrobených z prírodných kameňov. V poslednej dobe moc neholdujem šperkom, no ak sa už pre niečo rozhodnem, tak sú to jednoznačne náramky alebo hodinky. Tie dodajú každému outfitu istý šmrnc.


V balíčku ma čakala prekrásna krabička s mäkkým vankúšikom, na ktorom ma čakali tri nádherné náramky. Osobne milujem, keď je produkt zabalený takto luxusne a urobili tým na mňa ozaj dobrý dojem. Z obrovského množstva asi 100 rôznych druhov som sa nakoniec rozhodla pre také, ktoré najviac vystihujú môj štýl a sú veľmi neutrálne a dajú sa kombinovať. Už na prvý pohľad vyzerajú veľmi kvalitne a prepracovane.


Keďže som momentálne posadnutá mramorom (teda už nejaký ten čas), veľmi ma zaujal korálkový náramok v tomto prevedení so zlatým príveskom leoparda. Prírodne vyzerajúce šperky sú v súčasnosti dosť v kurze a náramok pôsobí veľmi luxusne a hodí sa naozaj k čomukoľvek. Je vyrobený z lávových kameňov a je vhodný nie len pre ženské osadenstvo, ale pokojne ho môžu nosiť aj muži.


Ďalšie dva náramky sú o niečo bláznivejšie. Skull #4 a skull #7 boli tie, ktoré moju pozornosť upútali zo všetkých kolekcií asi najviac. Čokoľvek s motívom lebiek milujem a ani náramky nie sú výnimkou. Čiernou farbou sa nedá nikdy nič pokaziť a viem ich zladiť s väčšinou môjho oblečenia, keďže u mňa v šatníku prevažujú dosť jednoduché kúsky. Džínsy, triko, tenisky a náramok s lebkou, to jednoducho patrí k sebe.
Zatiaľ čo skull #7 pozostáva z čiernych perforovaných kameňov s príveskom lebky, skull #4 je naproti tomu vyrobený z prepletanej kože, na ktorej sa nachádzajú dve lebky a magnetický uzáver.

Kompletnú ponuku náramkov nájdete na stránkach http://www.deltimo.com/, kde si môžete vybrať z ozaj obrovského množstva krásnych variácii.


Čo na náramky hovoríte vy?
Páčia sa vám?
Aký by ste si vybrali?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára