pondelok 25. júla 2016

|Suchý olej NUXE|

Zdravím vás zlatíčka,
po týždňovej pauzičke som tu opäť s novým príspevkom, ktorý bude dnes venovaný jednému produktu, ktorý som si v poslednej dobe dosť obľúbila. Nuxe Huile Prodigieuse suchý olej som po prvý krát videla niekde v časopise pár rokov dozadu, keď som letela na dovolenku. Nepamätám si už presne kto, no bola to nejaké slovenská celebritka, ktorá o ňom hovorila ako o nevyhnutnom kozmetickom kúsku na leto, no nejako som mu v tej dobe nevenovala veľkú pozornosť. Asi rok dozadu som pri nákupe NUXE produktu dostala vzorku v podobe tohto oleja a okamžite som konvertovala.


Olej sa nachádza v krásnej sklenenej fľaštičke, čo ho robí veľmi luxusným, no na druhej strane trochu komplikovaným, čo sa týka cestovania. Za pár týždňov sa chystám na dovolenku a chcela by som ho brať so sebou, no bojím sa, ako zvládne tú cestu a či to v kufri prežije. Aplikátor nie je práve najpraktickejší, pretože olej ide von trochu ťažšie, takže by som brala nejakú praktickú pumpičku, s ktorou by mohla byť aplikácia omnoho pohodlnejšia. No aj napriek týmto nedostatkom samotný obsah, ktorý sa vo fľaštičke nachádza stojí naozaj za to.


Vôňa tohto produktu je jednoducho neskutočná. Veľmi jemná, luxusná a pripomína mi hrozne slnko a leto, preto mi produkt príde úplne ideálny na toto obdobie. Olej nie je ako klasické oleje a pretože sa nazýva suchým, tak sa krásne vstrebáva, pleť nezanecháva mastnou, no zároveň ju krásne zvláčni a rozžiari. Obzvlášť rada ho používam na opálenú pokožku, ktorej dodá prekrásny jas a vyzdvihne jej bronz. Úplne najradšej ho však používam na vlasy. Zopár kvapiek rozotriem medzi prstami a potom olej votriem do vlasových dĺžok. Moje vlasy sú dosť vysušené a lietajú kade tade, no po použití tohto produktu sú uhladené a lesklé. Okrem toho ich nijako nezaťažuje a nerobí ich mastnými.


Nikdy som si nemyslela, že by v mojej výbave mohol chýbať produkt ako je tento. A predsa. Zamilovala som si ho po prvom použití a už ozaj chápem, prečo je taký populárny. Určite to nie je niečo, čo by som na seba plácala každý deň, no raz za čas je príjemné cítiť sa hýčkaná a dopriať svojej pokožke niečo, čo jej bežne nedoprajem.

Poznáte tento produkt?
Aké máte skúsenosti so suchými olejmi vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára