pondelok 29. augusta 2016

|Prekvapko od notino.sk|

Zdravím zlatíčka,
tak som konečne späť. Dovolenka ubehla neskutočne rýchlo, ani som nestihla zareagovať a bolo po nej. Ale to tak väčšinou býva, keď je vám skvelo a trávite čas so super ľuďmi. Mala som v pláne síce veľa fotiť, ale bohužiaľ to nejako nevyšlo. Šlo o moju prvú dovolenku po dlhom čase ako "single girl", takže som si ju užívala plnými dúškami. Samozrejme nejaké tie obrázky vám niekedy ukážem ;)
Dnes je pre mňa tak trochu výnimočný deň, keďže oslavujem meninky. Nikdy som tento sviatok celkom nechápala a viem, že nie všade vo svete ho poznajú. Príde mi dosť zbytočný, ale na druhej strane je milé, keď si na vás spomenú ľudia nie len na narodky, o ktorých mnohí ani nevedia.
Keď som sa vrátila z Bulharska, čakal ma u rodičov rozkošný balíček od notino.sk, ktorý považujem za predčasný meninový darček. A dnes si teda ukážeme, čo sa nachádzalo asi v najštýlovejšej krabičke, akú som kedy videla.


Známy slovenský beauty eshop parfums.sk sa premenoval na notino.sk. Pri tejto príležitosti si pre nás pripravili ozaj krásny box plný rôznych vzoriek a maličkostí. 


Videli ste už niekedy niečo uspokojivejšie? Ako maniak do kozmetiky som sa pri tomto pohľade rozplývala. Nebudem prechádzať do detailov každý jeden produkt, pretože to by sme tu boli do zajtra, no popíšem vám produkty, ktoré boli pre mňa nejakou novinkou alebo ma zaujali najviac.


Keďže sa notino zaoberá primárne predajom parfémov, samozrejme, že v boxe nesmeli chýbať ani nejaké ich vzorky. Z troch, ktoré som dostala na vyskúšanie ma najviac očarila Hugo Boss Jour Pour Femme, ktorá vonia veľmi klasicky a žensky a ktorou nemožno nikdy nič pokaziť.


Z pleťových produktov som sa najviac potešila samoopaľovaciemu pleťovému krému Garnier Ambre Solaire. Nikdy som nemala možnosť vyskúšať žiaden takýto produkt a som na neho ozaj zvedavá. Zaujímavo vyzerá aj krém Vitality by M, čo je značka, ktorú vôbec nepoznám a nové veci to ja môžem ;)


Zubné pastičky Medi Blanc som už mala možnosť skúsiť a tieto mini balenia sú veľmi šikovné, ak sa chystáte niekam na cesty. Weleda je značka, ktorú mám veľmi rada a už dlhšie som neskúšala žiaden ich produkt takže sa na mandľové telové mliečko super teším.


Produkty na pery sú môj kryptonit :D Značku Bielenda mám v povedomí už dlhšie vďaka niekoľkým blogerkám. Prvý produkt, ktorý teda od nich otestujem bude masielko na pery s vôňou višní a už teraz vám prezradím, že vonia jednoducho neskutočne.


No a nakoniec ešte nejaké vlasové produkty. Oleje na vlasy používam často na uhladenie neposlušných koncov. Stačí ich nanieť len trochu, takže verím, že toto mini baleníčko mi nejaký ten čas vydrží. A úplná topka sú pre mňa gumičky HH Simonsen. Tento typ gumičiek veľmi obľubujem a neviem si ich vynachváliť a v rozkošnej ružovej ešte nemám žiadne.


Našli ste v balíčku nejaký produkt, ktorý vás obzvlášť zaujal a chceli by ste, aby som ho otestovala a niečo o ňom napísala?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára