streda 7. septembra 2016

|New In by Avon|

Zdravím vás,
neviem ako vy, ale ja by som brala, ak by bolo sviatkov počas roka viac a mali by sme takých voľnejších týždňov, ako bol ten minulý, častejšie. Po dovolenke som musela nabehnúť do pracovného tempa a veruže to nebolo vôbec ľahké. A je na čase dať si aj nejaký ten kozmetický príspevoček. Dnes si ukážeme ďalšie novinky, ktoré som si vybrala na testovanie od Avonu. Tentoraz som sa trafila všetkými do čierneho a obľúbila som si ich natoľko, že ich používam skoro všetky dennodenne. Tak sa teda poďme pozrieť na to, ktoré to sú.




Čo sa BBčiek týka, som voči nim dosť skeptická a vyberavá. Málo ktoré majú dobrú konzistenciu, čo to aj zakryjú a nespôsobujú, že počas dňa vyzerám ako disko guľka. Anew Vitale BB krém má dodávať pleti zdravší vzhľad a omladiť ju vďaka Perfect-Cell komplexu. Krémik má veľmi jemnú textúru, ľahúčko sa rozotiera, nezaťažuje ju, takže sa moja pleť počas dňa nemastí tak ako pri iných BB krémoch. Veľmi pekne zjednocuje tón pleti a zakryje aj nejakú tú menšiu nedokonalosť. Momentálne je na mňa trochu svetlý, takže ho nepoužívam, no pred dovolenkou som ho nosievala pomerne často odkedy mi prišiel poštou. Vonia veľmi pekne a nevtieravo a nerobí na pleti šmuhy ani mapy. 








Ďalší produkt je z tejto trojice asi môj najobľúbenejší. Vždy som chcela vyskúšať bronzovacie perly, a už ako pubertiačku ma fascinovali, no ani sama neviem prečo som si ich nikdy nekúpila. A musím povedať, že som oveľa prišla. Avon Glow Bronzing Pearls je ozaj topkový produkt. Mám odtieň Warm Coral, ktorý je viac do ružova, no viem, že existuje viacero  ďalších, takže na svoje si prídu rôzne typy pleti. Na jeho aplikáciu používam štetec, ktorým pár krát prejdem po perlách a na pleti tak vykúzlim veľmi prirodzený, opálený a žiarivý finiš. Produkt je veľmi jemný, dá sa krásne vrstviť a nádherne sa rozotiera do stratena. Na dovolenke ich mala aj moja kamoška a tá si ich nemôže taktiež vynachváliť. Myslím, že tieto perly v mojej kozmetickej výbave už nebudú nikdy chýbať a vrelo vám odporúčam ich vyskúšať, ak ste tak ešte neurobili.




A do tretice tu máme produktík z rady Planet Spa, čo je moja veľmi obľúbená rada. Všetky jej produkty voňajú veľmi luxusne a vždy mám pri nich pocit, že som práve vyšla z nejakých drahých kúpeľov. Okrem toho je cenovo veľmi prijateľná, takže ak sa chcete rozmaznať, toto je môj tip pre vás. Sprchové peny patria medzi mojich favoritov, takže bolo len pochopiteľné, že ma zaujala aj sprchová pena Revitalising Harmony, ktorá obsahuje výťažky zo semien himalájskej moringy. Narozdiel od iných značiek je táto pena veľmi jemná a spočiatku som mala pocit, že sa umývam vzduchom, no umyje telo veľmi pekne a ešte krajšie ho prevonia. Po dlhom a namáhavom dni v práci je tento produkt ako stvorený na uvoľnenie a zrelaxovanie nie len tela, ale aj mysle.



Zaujal vás niektorý zo spomínaných produktov?

Ktorý je váš favorit?
Inklinujete viac k telovej alebo pleťovej kozmetike?
Teším sa na vaše komentáre ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára