pondelok 7. novembra 2016

|Avon Goodies|

Krásny pondelok vám želám,
dúfam, že ste mali príjemný víkend a že ste si dostatočne oddýchli. Ja som sa konečne dostala z choroby, ktorá ma trápila od uplynulého týždňa a načerpala som sily do toho ďalšieho, ktorý mi uberie veľa spánku, keďže ma čaká plno povinností. Ale nebudeme si ničiť deň škaredými myšlienkami, všakže? 
Dnes si ukážeme zopár noviniek od Avonu, ktoré sa u mňa v poslednej dobe objavili. Hoci značku registrujem už od útleho detstva, pretože jej produkty si mamina objednávala dosť často, nejako som jej nikdy neholdovala, no v poslednej dobe si ju zamilovávam stále viac a viac. Poďte sa so mnou pozrieť na produkty, ktoré tentoraz pristáli na mojom kozmetickom stolíku.




Ako ste si už asi všimli, som dosť posadnutá krémami na ruky. Tieto produkty su pre mňa must have nielen počas zimných mesiacov, ale aj počas celého roka. Rada skúšam nové druhy, značky, vône a konzistencie a sú to jedny z mojich najobľúbenejších produktov na testovanie, lebo účinky vidíte takmer okamžite a viete povedať, či vám daný produkt sadol alebo nie. Sama som nikdy nevlastnila žiaden z krémikov Planet Spa, no kamarátka vždy nejaký nosí so sebou v kabelke a keď sme niekde v meste a nemám žiaden po ruke, tak mi ho ochotne požičia. Preto som vedela, že sú tieto krémy fakt skvelé, takže keď bola možnosť otestovania jedného z nich, šla som hneď do toho. Levanduľu milujem a tento krém je pre mňa ako balzam na dušu. Má krásnu vôňu, ktorá je spočiatku silná, no postupom času sa vytráca a prechádza do veľmi jemných tónov. Krém je hutnejšej konzistencie, no rozotiera sa veľmi dobre, vstrebáva sa rýchlo a ruky krásne hydratuje, no nezanecháva ich mastné. Pre mňa patrí tento produkt medzi number one produkty v starostlivosti o ruky a vrelo ho odporúčam či už v tejto alebo inej inej verzii. Môj osobný favorit je krémik s argánovým olejom, takže sa určite mrknite aj po ňom.

Bežná cena: 6,70€




Na tohto ročnú dovolenku som si nechala urobiť gélové nechty. Chcela som vyzerať pekne a mať menej starostí s lámavými nechtami a odlupovaním laku. Bohužiaľ si to vybralo svoju daň a moje vlastné nechtíky sa z tohto zásahu nevedia spamätať doteraz. Lak Avon Magic Effects Neon som si na testovanie vyberala ešte v dobe, keď som nad umelými nechtami ani nerozmýšľala a bohužiaľ som ho otestovať nemohla. No našťastie mám úžasnú spolubývajúcu, ktorá trpí rovnakou láskou ku krásnym nechtom ako ja a tak ho pre vás ochotne otestovala.




Prvotný dojem z laku bol, že sa ľahko nanáša vďaka širšiemu štetcu, čo moja maličkosť veľmi preferuje a napočudovanie kryje veľmi pekne už v prvej vrstve, aj keď v dvoch je to istota, všakže? Schnutie laku bolo taktiež prekvapivé. Zhruba do dvoch minút mi už z izby kričala, že je lak suchý. Po aplikovaní jednej vrstvy sa lak začal na koncoch ošuchávať už na druhý deň, no to bolo v prípade bez použitia akejkoľvek podkladovej bázy a topcoatu. Farbička s názvom Orange Blaze mi pripomína letné západy slnka, no zároveň mi evokuje aj krásnu farebnú premenu lístia v jesennom období. Je neskutočne krásna vďaka odleskom trblietok, ktoré v sebe obsahuje a veľmi pekne sa prispôsobí tónu pleti.


Bežná cena: 6,50€


Nakoniec som si nechala lahôdku v podobe rúžu Shine Burst. Už na prvý pohľad láka rúž svojim krásnym metalickým obalom, ktorý je síce plastový, no pôsobí luxunejším dojmom než klasické obaly rúžov. Z 15tich ozaj prekrásnych odtieňov som siahla po osvedčenej klasike v podobe Iced Mocha, ktorá na obrázku vyzerá do hneda, no v skutočnosti má ružkovkasto-malinový tlmený podtón. Je to farbička, ktorá mi sedí, ako to už pri týchto odtieňoch býva a verím, že by mohla svedčať aj mnohým iným tónom pleti. Má príjemné, hydratačné zloženie, dodáva perám krásny jas a lesk, a tie vďaka nemu vyzerajú šťavnato a neodolateľne. Nosí sa tak pohodlne, že ho mám v kabelke pohodený do istoty neustále a môžem sa na neho spoľahnúť aj v prípade, že nemám po ruke žiadne zrkadlo. Ako vyzerá na mne si budete môcť pozrieť už v piatkovom líčiacom príspevku.


Bežná cena: 6,50€



Čo teda dodať na záver?
Všetky produkty ma veľmi príjemne prekvapili svojou kvalitou, nie len po stránke obalovej, ale aj čo sa týka samotného obsahu. Hoci lak som sama osobne vyskúšať nemohla (určite sa na neho v budúcnosti vrhnem), so zvyškom vecí som bola ozaj nadmieru spokojná. Avon ma stále udivuje viac a viac, pretože odvádza neskutočne dobrú prácu. Cena produktov sa môže zdať trochu privysoká, no na druhej strane často tieto veci nájdete v akcii aj za polovičnú cenu, takže treba len vyčkať moje drahé.

Aké sú vaše skúsenosti so spomínanými produktami?
A aký je váš obľúbený výrobok od Avonu?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára