pondelok 19. decembra 2016

|Sladké prekvapenie od dm|

Krásny pondelok vám želám,
už o pár dní tu máme opäť Vianoce, na ktoré sa vždy strašne teším. Túto časť roka milujem zo všetkého najviac a hoci milujem leto, Vianoce majú pre mňa o niečo krásnejší význam. Okrem toho sa na tieto sviatky teším o to viac, že ich strávim v kruhu najbližších a budú to aj moje prvé vianočné chvíle s mojou láskou.
Nedávno som dostala úplne najkrajšie a najsladšie prekvapenie od spoločnosti dm, ktorá sa tento krát prekonala vo veľkom. Dievčatá si pre nás opäť pripravili prekrásny balíček, ktorý tentokrát ale neobsahoval kozmetiku, no mala som z neho o to väčšiu radosť. Takže Natalie a Vero, ďakujem vám krásne a prajem vám nádherné Vianoce a šťastný Nový rok.


Balíček bol ako vždy nádherne zabalený a previazaný mašľou, s krásnym prianím na Mikuláša. Dievčatá sa s tým opäť krásne vyhrali a krabička mi už teraz skrášľuje moju poličku v obývačke. A čo sa teda v tejto rozkošnej krabičke nakoniec nachádzalo?



Čokoláda. Kto by ju nemal rád, všakže? Osobne nie som fanúšik bielej čokolády (neviem ako sa to môže nazývať vôbec čokoládou), takže túto s kokosom, mangom a marakujou som podarovala a urobila ňou radosť niekomu inému, no mliečna čokoládka s malinovým jogurtom bola ozaj fantastická. Najbližšie, keď budem v dmke, musím sa poobzerať aj po ďalších príchutiach.


Veľmi ma potešilo, že sa v balíčku nachádzal aj Bio medík, ktorý mi prišiel nesmierne vhod, keďže som bola neskutočne chorá. Dávala som si ho každý deň do čaju, ktorý nie len že dobre chutil, ale prospel aj môjmu zdraviu. Takže za toto vám baby ďakujem. Ani neviete, ako ste sa trafili do čierneho ;)


No a na záver ma v balíčku čakalo prekvapko v podobe pečiatok na perníčky, keksíky, či iné pečivko a samozrejme nesmeli chýbať ani rozkošné vykrajovátka. A to všetko v úplne prekrásnych vianočných motívoch. Tohto roku ich už bohužiaľ nevyskúšam, ale na ten ďalší sa o to viac teším. To budú perníčky, ako lusk.





your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára