pondelok 2. januára 2017

|Jeffree Star Cosmetics Velour Liquid Lipstick|

Krásne pondelkové ránko prajem,
tak ako ste si užili sviatky? Dúfam, že ste ich mali skvelé a že ste načerpali sily do nového roku, ktorý bude opäť plný prekvapení a zážitkov. Ja vám chcem z celého srdca do neho zaželať len a len to najlepšie a poďakovať vám za vašu priazeň v predchádzajúcom roku. Aj keď mám v poslednej dobe akýsi blogerský blok a prispievam na blog podstatne menej ako obyčajne, som rada, že väčšina z vás blogu ostala verná a patrí vám obrovská vďaka za vašu neustálu podporu, ktorú si neskutočne cením.
V blogovaní by som chcela pokračovať aj v roku 2017, i keď to s pribúdajúcimi povinnosťami nebude isto ľahké a chystám aj článok na túto tému, takže sa o tom teraz veľmi rozpisovať nechcem a radšej prejdem k dnešnému článku, ktorý bude o zrecenzovaní jedného skvelého produktu, ktorý sa mi pred istým časom dostal do rúk. Ak teda máte radi tekuté matné rúže, určite čítajte ďalej a dozviete sa všetko podstatné ;)



Pred pár mesiacmi som na youtube začala sledovať videá veľmi zaujímavého človeka, ktorý je veľmi kontroverzný a mnohými odsudzovaný, ale súdenie druhých nie je to, čo by bol môj štýl a nie je to ani podstata tohto článku a ani nič čo by na môj blog patrilo. Jeffree Star, ako sa nazýva, je američan, ktorý má nie len veľmi úspešný youtube kanál, ale je navyše aj hudobníkom a vlastní kozmetickú značku s rovnomerným názvom.

Vo svojich videách sa vždy prezentuje tak, že vie o čom hovorí a vyzná sa dosť dobre v kozmetike, takže som bola okamžite ako rybka na háčiku, keď som počula o jeho vlastných produktoch. Na môj vkus sú väčšinou trochu bláznivé, plné glitrov, čo veľmi nemusím, no zaujali ma hlavne tekuté rúže, s ktorými sa v poslednej dobe roztrhlo vrece na trhu a momentálne ich už má snáď každá kozmetická alebo iná značka, ktorá má niečo s kozmetikou spoločné.

Pre mňa osobne sú tekuté rúže must have a patria k mojim najobľúbenejším produktom v mojej kozmetickej výbave už nejaký ten rôčik. No stále som rada, keď môžem skúsiť niečo nové a neobkukané a myslím, že Velour Liquid Lipsticks od Jeffree Star Cosmetics také jednoznačne sú. 


Veľmi dlho som zháňala dobrý tekutý rúž v nude farbičke a verte mi, že to nebolo veru ľahké. V drogériách sú všetky rúže ladené do ružového podtónu, čo ma strašne štvalo a ak som objavila niečo na internete, čo sa mi páčilo, nevedela som sa k tomu dostať, pretože nezasielali na Slovensko. A potom som objavila Jeffreeho značku a prekrásny odtieň nazvaný Celebrity Skin, ktorý bol presne tým, čo som hľadala a po čom som túžila.

Farbička je to fakt nádherná, krásna neutrálka ladená do hneda, presne ako som si ju predstavovala. Na každej pleti vyzerá trochu inak, ale pristane snáď každému. Ak teda hľadáte niečo v štýle Kylie Jenner, čo vaše pery opticky zväčší a vyzerá chic, vrelo ju odporúčam skúsiť.

Konzistencia produktu je taktiež veľmi zaujímavá. Väčšina tekutých rúžov býva hustejšej konzistencie a preto rýchlo zasychajú, tento však práve naopak. Je síce vodnatejší, no zato sa s ním pracuje veľmi pekne a na počudovanie ho netreba naniesť veľa, aby ste dosiahli krásnu sýtu farbu pier. Vrstvička postačí len tenulinká a vďaka tomu je aj pocit z nosenia rúžu omnoho pohodlnejší.




Rúž pery vysušuje oveľa menej než iné tekuté rúže a veľmi dobre drží dokonca aj po jedle a pití. Má príjemnú sladkú vôňu, čím sa vyznačuje celá táto značka, no parfemácia nie je nijako obťažujúca a po istom čase vyprchá, takže z pier nič neucítite. 


Dostať sa k tomuto produktu bolo na počudovanie celkom ľahké. Celý sortiment značky je totižto k dispozícii na anglickom eshope beautybay.com, ktorý s Jeffreem spolupracuje, takže viem, že produkty sú jednoznačný originál a nemusíte sa báť, že vyhodíte veľa peňazí za napodobeninu. Cena je 19.30€, pričom nad 18€ máte poštovné zadramo a to sa len tak často na zahraničných eshopoch nevidí.



Za mňa má teda tento produkt jedno veľké ÁNO! Je to jeden z tých produktov, ktoré boli pre mňa v minulom roku veľmi pozitívnym objavom a už teraz ma láka vyskúšať ďalšie a ďalšie odtiene.

Poznáte túto značku?
Ako sa vám rúžik pozdáva?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára