pondelok 27. marca 2017

|Avon Planet Spa Oriental Radiance Balancing Facial Cleanser|

Ako žena bojujúca s mastnou pleťou si potrpím na dobré pleťové produkty. Hoci v poslednej dobe to nepreháňam s krémami, sérami, či pleťovými olejmi, pretože som pozorovala, že mi pleť veľmi zaťažujú, aj napriek tomu na čistenie pleti nedám dopustiť a stále hľadám nové a lepšie produkty, ktoré by mi v tejto oblasti ulahodili. Už veľmi dlho som zháňala dobrý čistiaci pleťový gél, tzv. cleanser, ktorý by odstránil nie len mastnotu, ale aj zvyšky make upu, no zároveň by moju pleť nezaťažoval a bol k nej šetrný. No a konečne sa mi to podarilo vďaka Avonu a jeho Planet Spa rade obsahujúcej výťažok z bieleho čaju.




Gélik Oriental Radiance je čírej konzistencie, ktorý po kontakte s vodou mierne napení. Nanáša sa na navlhčenú pokožku, z ktorej krásne odstráni zvyšky make upu, či iné nečistoty. Za normálnych okolností si pleť čistím len micelárkou, ktorú aplikujem na odličovací tampón, no nikdy si ju nevyčistím dokonalo a stále na nej ostávajú stopy make upu, ktoré sa zavŕtavajú do mojich pórov. Tie sú dosť viditeľné aj bez toho a veľmi rýchlo a ľahko sa upchávajú. Po vyčistení týmto cleanserom som pozorovala, že je moja pleť krásne čistučká a hladučká. Jeho vôňa je na môj vkus trochu silná a kvetinová, pretože obsahuje výťažky z čajovníka čínskeho Camellia sinensis, no na druhej strane mám pocit, akoby som práve vyšla z nejakej wellness session. Cítim sa po jeho použití oddýchnuto a sviežo. Gélik je k pleti veľmi jemný, neirituje ju, nespôsobuje na nej žiadne začervenanie a ani nevyvoláva tvorbu vyrážok. Mojou jedinou obavou je, ako by sa správal voči suchšej pleti, pretože je dosť dôkladný v odstraňovaní mastnoty, preto si myslím, že by suchšiu pleť mohol trochu vysušovať.



Rada Planet Spa patrí k mojim najobľúbenejším od Avonu, pretože jej produkty sú skvelé a pôsobia na mňa veľmi luxusným dojmom a to aj napriek tomu, že ide o katalógovú značku. Som ozaj rada, že som mohla tento produktík vyskúšať a hoci ho používam len krátko, rýchlo som si ho obľúbila. 
Ak teda máte mastnú, či zmiešanú pleť, vrelo vám ho odporúčam. Je k dostaniu v akomkoľvek Avon katalógu za cenu 8,90€ (no práve teraz v akcii len za 4,49€).


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára