pondelok 24. apríla 2017

|Charlotte Tilbury Matte Revolution Lipstick Review|

Po všetkých telových produktoch, ktoré sme tu za posledné obdobie mali si dáme menšiu zmenu a zrecenzujeme si jeden produktík z oblasti dekoratívky. Značka Charlotte Tilbury v našich končinách nie je asi veľmi známa, no tie z vás, ktoré sú maniačky na všetko nové, týkajúce sa kozmetiky, by mohla zaujať aj táto, pôvodom anglická značka, ktorá je vo svete veľmi populárna a teší sa veľkej obľube dokonca aj v Amerike. Charlotte Tilbury je známa make up artistka, ktorá prišla na trh s vlastnou rovnomennou značkou dekoratívnej kozmetiky. Mne osobne to, že nejaký make up artista príde s vlastnou kolekciou make upu evokuje, že by sa do tejto oblasti mal vyznať, vie, čo ako chodí a čo je pre pleť a líčenie dobré a trendy. Obaly všetkých produktov Charlotte Tilbury sú ozaj veľmi štýlové, bijúce do očí, ale zároveň veľmi minimalistické a ženské. Kričí z nich luxus a zaujmú nejednu ženu, ktorá sa rada rozmazná niečim na pohľad pekným. A ja som sa takto pred pár mesiacmi obdarovala jedným z jej povestných rúžikov z rady Matte Revolution. To že vyzerá dobre, o tom niet pochýb. Ale či stojí za to aj samotný produkt? Čítajte ďalej a dozviete sa jeho verdikt.



Keď som si rúž zakúpila, ostala som prekvapená z jeho konzistencie. Prečo? Pretože na obale sa píše "matte", čo znamená v preklade matný a tak som pochopiteľne, asi ako každý predpokladala, že bude mať tú typickú matnú a vysušujúcu textúru, ako zvyknú mať všetky matné rúže. Tento rúž má ale naopak veľmi zamatovú konzistenciu, čo v podstate znamená, že má síce matný finiš, ale na perách pôsobí príjemne a maslovo. Nevysušuje ich natoľko ako klasické matné rúže, no na druhej strane zas na perách nevydrží hodiny. Ale zvláda toho celkom veľa, čo ma tiež prekvapilo, no závisí to jednak od toho čo papkáte, pijete, či je vlhké počasie alebo sucho, či sú vaše pery v dobrom stave alebo sú trochu vysušenejšie. 

Popis uvádza, že sú Matte Revolution rúže obohatené o tzv. lipstick tree extrakt, čo je výťažok z rastliny Bixa orellana, ktorej semená sa často využívajú pri výrobe jedál, farbív, či dokonca rúžov. Okrem toho obsahuje aj výťažky z Orchdei, ktorá pery hydratuje a zanecháva krásne hebké.




K dispozícii je v predaji 10 odtieňov, z ktorých mňa po dôkladnom odskúšaní najviac očaril odtieň Bond Girl (milujem ten názov), ktorý je veľmi zvláštny, pretože niekedy sa zdá, akoby som na perách mala malinovú farbu, inokedy zas pôsobí viac ako burgundy vínovo červená. Každopádne je to farba, ktorá by mohla svedčať mnohým typom pleti a je veľmi univerzálna. Niekedy ju nosím len v jemnej vrstve, rozotretú prstom pre ľahší finiš, inokedy si ju nanesiem v hrubšej vrstve, čo výrazne zvýši intenzitu farby. Na internete sa mi zdala farbička o dosť svetlejšia, no zisťujem, že niektoré rúže sú na mojej pleti tmavšie a pôsobia úplne odlišne ako na iných ľuďoch. 



Nemyslím si, že drahý rúž musí byť aj nenahraditeľný a najlepší na svete. Zopár drahších kúskov, vrátane tohto, už vo svojej zbierke mám a stále sa utvrdzujem, že nie sú nejako extra výnimočné. Platíte si jednoznačne za značku a dizajn, ale produkty samotné nie sú nič svetoborné a nezmenia vám život. No Charlotte Tilbury prišla s formulou, akú som ešte asi nezažila. Rúžiky sú ozaj zaujímavé a to vďaka ich semimatnému finišu a hydratačnej konzistencii. Či stoja za tú cenu (24Ł)? Povedala by som skôr, že asi nie, ale ak si chcete urobiť radosť, tak prečo nie. Mňa však pokojne poteší a postačí mi aj rúž za 3 euríčka.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára