piatok 14. apríla 2017

|Trip to London Essentials|

Keď vyjde tento článoček, budem už na svojom ďalšom dobrodružstve po Londýne. Pri tejto príležitosti som sa rozhodla urobiť jeden rýchli článoček o tom, akú kozmetiku vlastne beriem so sebou a bez čoho sa na svojej ceste nezaobídem. Keďže väčšinu vecí už mám u priateľa, beriem si so sebou fakt len to najnevyhnutnejšie, čo sa mi neoplatí mať dvojmo a keďže ide o ozaj maličké produkty, nerobí mi až taký problém zabaliť ich do uzatvarateľného sáčku. A čo nemám, to si viem vždy dokúpiť už na mieste. Poďme sa teda pozrieť na to, čo by ste našli v mojej príručnej batožine,


Mojimi základnými produktami, ktoré so sebou beriem kamkoľvek cestujem, sú make up a korektor. Clinique Anti-Blemish Solution je mojou stálicou už niekoľko rokov a je to môj najobľúbenejší make up, ktorý neirituje mastnú pleť a nespôsobuje vyrážky. A kto by chcel chodiť po Londýne s obrovským beďarom, že?! Ja veru nie ! Okrem toho sa nachádza v plastovom obale, ktorý je super priatelný na cestovanie, pretože neváži skoro nič a nemôže sa rozbiť, ako make upy v skle.
Čo sa týka korektorov, nezvyknem sa držať tých istých (okrem Estée Lauder Double Wear korektora, ktorý milujem, ale je tak drahý, že to až bolí), a zvyknem skúšať nové a hľadať lepšie a lacnejšie alternatívy. Momentálne používam Healthy Mix Anti Fatigue od Bourjois, ktorý mi však veľmi k srdcu neprirástol, no používam ho, pretože mi je ľúto ho vyhodiť. A tak mu teda ešte dávam šancu, ktovie, možno si k sebe jedného krásne dňa cestu nájdeme a ak nie, tak aspoň budem mať čo konečne sprdnúť v recenzii :D


Ďalej tu máme produkty zamerané na oči. Základné tri tiene, ktoré mi v Londýne na celý trip postačujú už mám tam, no to, čo vždy ťahám so sebou a za každých okolností je báza, maskara a niečo na obočko. Báza, ktorej som verná už nejaký ten piatok je Urban Decay Original Eyeshadow Primer Potion. Tá mi vyhovuje úplne maximálne a zatiaľ som za ňu nenašla lacnejšiu alternatívu. Avšak pri jej výdrži to nie je až taká zlá investícia, ako sa zdalo na začiatku.
Maskarovú stálicu síce nemám, no Maybelline Lash Sensational som si zakúpila už druhý krát, čo svedčí o úspechu. Krásne mihalničky sú totižto základ, nech už sa nachádzam kdekoľvek.
No a v neposlednej rade v mojom kozmetickom sáčku nesmie chýbať ani pomáda na obočie Anastasia Beverly Hills. Produktík som si zamilovala, pracuje sa s ním skvelo a dlho drží. Mojou jedinou výhradou je len to, že v budúcnosti sa zameriam na o niečo svetlejší odtieň. Inak ďalší trochu drahší produktík, ktorého investícia na začiatku zabolí, no vydrží vám večnosť a to sa oplatí.


Antibakteriálny gél je v dnešnej dobe už asi nevyhnutnosť. Pri všetkom tom cestovaní, kedy neviete, kde kto roznáša aké všelijaké nechutnosti, je dobré mať pri sebe niečo, vďaka čomu budeme mať aspoň aký taký pocit bezpečia. A ten croissantík, ktorý si v lietadle budete chcieť dať, bude hneď chutiť lepšie, ak ho budete papať s čistými rukami. Síce sa vraví, že všetkého veľa škodí, aj prehnanej čistoty, ale aj tak. Radšej budem prehnane čistotná, ako tráviť môj trip niekde nad záchodovou misou.


Ako posledné by ste v mojej príručnej batožine našli ešte produkty na pery. Klíma z lietadla robí s mojimi perami hnusné veci. Nič nie je horšie, ako suché, popraskané a boľavé pery, preto mám so sebou vždy nejakú tú pomádu. Táto síce nie je dvakrát najsanitárnejšia, pretože by ste do nej mali pchať svoje špinavé pršteky, no ja do nej pchám rovno celé pery :D Áno, dá sa to aj bez upatlaných prštekov. No a nakoniec si so sebou vždy beriem aj rúžik. Tentokrát to bude môj obľúbený Jeffree Star Cosmetics v odtieni Celebrity Skin, vďaka ktorému som sa zamilovala do neutrálnych farbičiek a po výraznejších odtieňoch som nesiahla ani nepamätám.


Och a úplne by som zabudla na niečo voňavé. Predsa nechcem po ceste smrdkať, že? A svojmu chlapovi musím neodolateľne voňať. Najnovšie som si obľúbila parfém Cartier, z ktorého mám mini verziu do kabeločky, ktorá mi vydrží možno aj na ďalšiu cestu.




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára