pondelok 26. februára 2018

|Líčenie s novinkami od Trend It Up|

Dnes by som vám chcela predstaviť zopár noviniek z dekoratívnej kozmetiky Trend It Up, ktorú nájdete v našich dm drogérkach a ktoré som mala možnosť prednedávnom otestovať. V poslednej dobe veľa kozmetiky nenakupujem a zameriavam sa len na to, čo ozaj potrebujem, no raz za čas poteší vyskúšať nejaký nový rúžik, či riasenku. Vždy keď produkt používam po prvý raz, je to pre mňa veľmi vzrušujúce a zábavné, pretože nikdy neviem ako to dopadne a očakávania sú v mojom prípade vždy obrovské. A ak to predsa len nedopadne dobre, pri lacnejšej kozmetike mi to potom aspoň nie je tak ľúto. Hoci Trend It Up kozmetika na našom trhu nie je dlho, za ten čas som si ju veľmi obľúbila a vždy sa teším, keď natrafím na niečo nové. A dievčatá z dmky veru vedia, ako na mňa :D


Tentoraz do mojej poštovej schránky zavítali hneď štyri produkty (resp. tri a štvrtý je u mňa už cca od Vianoc, no chcela som ho sem predsa len zahrnúť), a to tri rúžiky a jedna riasenka, takže toto testovanie bolo pre mňa super zábavné, pretože čo môže byť zábavnejšie, ako skúšanie nového líčenia, že?!



Ešte pred Vianocami mi dmko poslalo na otestovanie Intense Color Last Lip Stylo, rúž v nádhernej sýtej vínovej farbičke, na ktorý som pravdupovediac aj zabudla, pretože som ho pri upratovaní založila hlboko do skrinky. No našťastie som si naň spomenula a vedela som, že v tomto príspevku ho už nemôžem vynechať. Hoci sa v poslednej dobe vyhýbam výrazným farbám rúžov, tomuto som predsa len neodolala a nakoniec som si jeho vzhľad aj celkom zamilovala. A prečo sa vlastne vyhýbam tmavším rúžom? Dôvodom je strojček na zuby, ktorý som si nechala pred pár mesiacmi urobiť. Keďže je to dosť výrazný doplnok na mojej tvári sám o sebe, plus tie krivé zúbky, ktorými od malička trpím, nechcela som na seba priťahovať ešte väčšiu pozornosť. No prešli štyri mesiace a hoci strojček budem nosiť ešte zhruba rok, moje zuby sú takmer úplne rovné a neskutočne mi to pomohlo v tom, ako vnímam samú seba. Takže sa opäť cítim sebavedomejšie na nosenie výraznejších farieb na perách a určite sa im už vyhýbať nebudem.

Čo sa mi na tomto produkte veľmi páči je jeho krásna farba, ktorá je podľa môjho názoru dosť neutrálneho podtónu, vďaka čomu moje zuby nevyzerajú žlto. Manipulácia s rúžikom je trochu ťažšia, keďže po nanesení akoby hneď tuhol a čím viac sa ho snažíte rozmazať, nedarí sa to úplne dokonale a robia sa šmuhy. No tento problémik sa dá vychytať za pomoci štetčeka. Transfer na pohár je viditeľný, no drží vcelku pekne a dlho, a okrem toho obsahuje aj avokádový olej, ktorý je perám prospešný a vďaka ktorému ich rúž nevysušuje, keďže by som povedala, že má taký semi-matný finiš.


Ďalšie dva rúžiky sú z úplne iného súdka, ako ten predchádzajúci. Majú veľmi trblietavý finiš a maslovitú konzistenciu, čiže sa radia skôr k tým nie veľmi trvácnym na perách. Ide o kolekciu Crystal Nude Lipstick, ktorá obsahuje krásne neutrálne odtiene, vhodné na každodenné nosenie. Spočiatku, keď som ich otvorila a vyskúšala na ruke, myslela som si, že tak tieto rúžiky určite nebudú moja šálka kávy, no nakoniec to bola len čiastočná pravda, pretože kľúčom je vybrať si ten správny odtieň. 010 je tmavší chladno bronzový odtienik, ktorý však mojej pleti absolútne nepristane. Vyzerá na nej mdlo a zvýrazňuje aj moje zuby, takže za mňa táto farbička má veľké nie. Naproti tomu 020 je teplejší odtienik vo farbe šampanského, ktorý síce na perách nie je príliš výrazný, no dodá im veľmi pekný lesk a niečo navyše aj v dni, kedy nechcem vyzerať príliš výrazne a každému biť do oka. 


Posledným produktom, ktorý si dnes ukážeme je riasenka Panorama Eyettention. Ak sa ešte pamätáte, pred istým časom, keď sa táto kozmetika na mojom blogu objavila po prvý krát, mala som možnosť otestovať z tejto kolekcie inú riasenku, Maxi Volume Eyettention, ktorá, ako sa ukázalo, je jednou z najlepších, ktoré som doposiaľ vo svojom živote vyskúšala. Preto som mala veľké očakávania aj voči tejto novinke, bohužiaľ sa tak nestalo a ostala som pomerne sklamaná. Hoci sa zdá, že je na kefke dostatok produktu, pri líčení mám pocit, akoby som sa ledva rias dotkla a chce to veľké úsilie dostať z nej niečo, čo vyzerá aspoň trochu dobre. Som jednou z tých šťastnejších, ktorím boli do vienka dané celkom dlhé riasy, takže nebyť toho, efekt nedosiahnem takmer žiaden. Samozrejme dá sa tomu dopomôcť nejakým tým sérom na riasy, no dobrú riasenku považujem za dobrú vtedy, ak sama o sebe na mňa spraví dojem a táto ho veru neurobila, čo je veľká škoda. Taktiež som mala pocit, že zaostáva oproti mojej obľúbenkyni aj v intenzite čiernej farby. Máte už niekto podobnú skúsenosť s touto riasenkou? Alebo dokonca mala u vás opačný efekt?



Tak čo vy na to?
Vyskúšali ste už niektorý zo spomínaných produktov?
A ak nie, zaujal vás niektorý natoľko, že by ste ho vyskúšali?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára